Stop het dierenleed op Curaçao!

BOB.jpegHet dierenleed op Curaçao reist de pan uit. Iedere toerist zal ermee geconfronteerd worden: net bevallen moederhonden met pups langs de straat, doodgereden honden, honden die dringend hulp nodig hebben maar geen enkele medewerker van de noodlijn neemt de telefoon aan. En als klap op de vuurpijl sluit het asiel dat bij de Dierenstichting Curaçao hoort, zijn deuren. Hoe kan men deuren en ogen sluiten terwijl het leed zich nu heel hard vermenigvuldigd. Geen sterilisaties meer, geen opvang, geen medische hulpverlening.

Wij strijden ervoor dat het leed voorgoed wordt aangepakt in plaats van te accepteren dat het alleen maar erger wordt. Ook investeerders op het eiland zoals hotels en restaurants lijden hieronder. Om onze hulpvraag kracht bij te zetten, vragen wij bewoners en toeristen deze petitie te ondertekenen en eventueel onderstaand bericht te voorzien van commentaar welke wij zullen verzamelen en overgaan tot actie.

Vrijwilligers voor de dieren van Curaçao    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Vrijwilligers voor de dieren van Curaçao alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: