Erbarmelijke staat van de betonbanen in Heist-op-den-berg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Bedankt voor de enquête in te vullen, samen staan we sterker

2017-02-13 20:25:37

Beste, vriendelijk dank voor uw mening te geven op deze petitie.  De Petitie gaat afgesloten worden. Uw antwoord gaat mee gebundeld naar onze gemeente. Er zijn bevestigingen gekomen uit alle hoeken van groot Heist dat overal hetzelfde probleem gemeld word over onze Betonnen Doorstroomwegen. Slechte baan, daverende huizen, slechte fietspaden, gebonk van s’morgens  vroeg de hele dag door, stinkende beken/ grachten…, wateroverlast . Persoonlijk hebben we op deze petitie site, geen mogelijkheid om uw e mail adres te achterhalen (privacy wet).   Er draaide nog een andere site voor enquête in te vullen.  Deze mensen kunnen wel verwittigd worden via e mail.   Inderdaad gaan deze adressen in BCC staan. Heb zo goed als  3300 enquêtes gepost.  De mensen die gereageerd hebben zijn 110 huishoudens.  10 tallen en 10 tallen positieve, mondelinge proficiat dat er iemand iets wil doen aan deze, toch wel grote probleem, het leeft bij de mensen in Heist. Persoonlijk ben ik er zeker van dat er zeker rekening mee gehouden moet gaan worden van onze gemeente uit, over dit toch wel SERIEUZE probleem.  Mijn mening is “ met vele zijn ze verplicht onze stem te horen” Zal deze maand de petitie aan de gemeente overhandigen.  Waarschijnlijk komt dit in GVA  , L Nieuws? Vriendelijke groeten Naveld Marc

Karen en Marc Naveld

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.