wijsteunenAlfredJanssen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wijsteunenAlfredJanssen.


Gast

#301 Re: Re: Re: Re: Wij steunen Alfred Janssen

2014-10-08 20:18

#291: - Re: Re: Re: Wij steunen Alfred Janssen 

 Bang om u bekend te maken?

ex-collega

#302 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens

2014-10-08 22:26

#251: tevreden patiente - Re: Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens 

 Tuurlijk doet hij daar niet aan mee, omdat hij daar zelfs niet binnen mag. Daar mogen alleen beleefde, goed en wel opgevoede personen binnen.

ex-collega Stefaan B.

#303 Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens

2014-10-08 22:31

#254: anti- annoniem - Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens 

 De anonieme heeft misschien wel gelijk. Maar blijkbaar wil jij ook anoniem blijven. Als jij beweerd een patient te zijn, kan ik dit gerust eens opzoeken. Ik denk zelfs dat die drie tevreden patiënten in totaal elk zo'n honderd verschillende namen dragen en dat ze elk al zo'n honderd reacties geschreven hebben. Wij als ex-collega's weten wel beter. Zeker een goeie zaak.

E

#304 Tja

2014-10-09 07:34

A. Janssen is een uitmundende dokter, een genie zelfs. MAAR hij is een narcist en een sociaal gehandicapte persoon ! Hij tiranniseert & onderdrukt zijn personeel en gebruikt zijn macht om mensen onder de duim te houden. Hij chanteert mensen en is ijskoud, dat is een dictatuur ! Al wie tegen hem in gaat, zwiert hij buiten door machtsmisbruik. Hij heeft zichzelf in deze positie gebracht en moet nu met de gevolgen van zijn daden leven. Actie en reactie !

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-10-09 08:20



Gast

#306

2014-10-09 10:06

Ik draag dokter Janssen als arts en als persoon al jaren in mijn hart! Ik ben dankbaar voor wat hij voor mij en mijn familie gedaan en betekend heeft. Hij heeft 'gouden' handen en een sterke wil om perfect te zijn als chirurg: hij geeft nooit op! Als persoon heeft hij het 'hart' op de juiste plaats. Hij kan een slecht-nieuws-boodschap overbrengen zó dat je de moed niet verliest en er samen blijft voor vechten en in geloven!Hij 'is' er voor zijn 'patiënten' op ELK moment! Dit geeft je een - niet te onderschatten - steun en vertrouwen.
Het AZ Damiaan zou fier moeten zijn om zo'n chirurg in zijn team te hebben: bekijk het van de kant van de patiënten.
Ik hoop ten stelligste dat de 'personen' (ego's, artsen, beheerraad,) die de beslissing van het ontslag hebben genomen, kunnen en willen onderhandelen over een compromis zó dat er geen 'verliezers' zijn in dit spijtige dossier. Niets is onoverkomelijk: 'samen kan je er aan uitgeraken'! Tenminste: ik geloof daarin!! We zouden met zovele ex-patiënten - en geloof me - huidige en toekomstige patiënten gelukkig en dankbaar zijn! CF/Oostende

Gast

#307

2014-10-09 12:24

Interne problemen moeten door de directie op een andere manier opgelost worden, maar niet door een uitermate bekwame arts te ontslaan.
Toen in 2012 een darmtumor vastgesteld werd vond ik in dokter Janssen een zeer bekwame en aanspreekbare chirurg. Hij heeft toen mijn leven gered. Daarom steun ik deze petitie.

Gast

#308

2014-10-09 12:30

Dokter Janssen heeft in 2012 door zijn kundige ingreep mijn echtgenoot verlost van een darmtumor.Na de ingreep en gedurende de nazorg was hij steeds bekommerd en uitermate aanspreekbaar.
Uit respect voor de dokter

#309 Re: Dokter Janssen

2014-10-09 14:57

#1: -  

 Een dokter die mensen geneest, die jaag je niet weg ........

Ook jaloezie is een ziekte die door Dokter Janssen kan genezen worden.

Net daarom moet hij blijven om alle jaloerse mensen in de kliniek te genezen.

 

 


Gast

#310 Re: Re: wij steunen Alfred Janssen

2014-10-09 14:58

#263: TuinuiltjeFabi - Re: wij steunen Alfred Janssen 

 Ik hoop dat de directie van AZ Damiaan beseft  wat een enorme impact hun beslissing op de vele patiënten en expatiënten van dokter Janssen zal hebben. Velen zijn jarenlang patiënt bij " hun dokter" die zij zo vertrouwen, waarbij ze altijd terecht kunnen met hun vele vragen... Niets is teveel..


Gast

#311 Re: Dag van gerechtigheid

2014-10-10 07:50

#299: Alain D. - Dag van gerechtigheid 

 Inderdaad gerechtigheid is gebeurd.


Gast

#312

2014-10-10 10:26

Heb veel bewondering voor die dokter heeft mij heel goed geholpen is altijd even vriendelijk

en sympathiek hij staat zeker voor zijn patienten klaar zo goede dokter laat je toch niet gaan is 

voorbeeld voor de geneeskunde toekomstige dokters kunnen daar wat van leren hoor.

 

 

 

Vica

#313 Re: Tja

2014-10-10 21:41

#304: E - Tja  

 Stop uw  beledigende leugen over Dr.Janssen wie heeft zo veel empathy en medelijden met mensen. God zal straffen jullie.

L. Declercq

#314

2014-10-11 07:11

Dankzij dokter Janssen is mijn super lief nog steeds in mijn leven, zijn we ondertussen gehuwd en is onze 1e baby onderweg. We zijn hem dan ook uitermate dankbaar en kunnen geen slecht woord zeggen over zijn attitude t.o.v ons of andere patiënten die we kennen. Het is niet velen gegeven om zowel een hoge dosis IQ én EQ te bezitten, dat maakt van hem een compleet chirurg EN mens voor zijn patiënten.

Beroepshalve weet ik ook hoe het is om mensen binnen een bedrijf aan te sturen. De ervaring leert mij dat je nooit voor iedereen een 'goede' baas kunt zijn. Er zullen altijd mensen zijn die kritiek hebben op je beleid, altijd ! Dat heeft te maken met hoe mensen je aanwezigheid 'ervaren'. Het is daarom ook normaal dat niet elk personeelslid dokter Janssen een warm hart toedraagt. Stel je voor dat iedereen iedereen graag zou hebben, dat zou pas een perfecte wereld zijn ! Maar helaas is dit een utopie ! Verdraagzaamheid, een mooie waarde in het leven maar ozo moeilijk om in de praktijk om te zetten. Misschien moeten we er met zijn allen toch proberen naar te streven. Het zou alvast veel leed verzachten.


Gast

#315

2014-10-11 09:50

Ongelooflijk dat men een zo goede Dokter dit aandoet.

Ik heb mijn leven te danken aan Dokter Janssen ,en een betere dokter bestaat er niet.

Ik heb in ziekenhuizen in het buitenland gelegen ,in Hasselt,in Leuven,in Gent,maar heb nooit een zo toegewijde En menselijke Dokter ontmoet.

Ik hoop dat de directie wakker word.


Gast

#316

2014-10-11 11:37

Aan een grote meneer met een hart voor alle patienten en echte vrienden .

Daar ik vroeger een freqent sporter was en moest behandeld worden voelde ik toen al dat Fred meer

begaan was dan andere dokters en soms nog zeer laat me nog bezocht.

Toen mijn zoon begon te voetballen was Fred zijn zoon daar ook, ze speelden in dezelfde ploeg.

Zo werd ik bevriend met Fred en sportten we samen. Al die keren dat zijn collega's hem

belden tijdens zijn vrije momenten was hij steeds weer paraat om bij te springen . Dienst of geen

dienst Fred was er altijd. Ondanks dit alles wordt er zomaar beslist door zijn eigen collega's chirurgen

dat hij het "team" moet verlaten.

Waarom is er dan een directie en een zogenaamde woordvoerder die alles afwimpelt in plaats van

hun verantwoordelijkheid te nemen en voor dergelijke werkkracht op te komen.

Hoog geachte collega's denk eraan : gerechtigheid is een klein woord geworden,

doch zal geschieden.

Succes mijn vriend en we zullen steeds achter je blijven staan.

Verherstraeten.Leo

Martinus Martens

#317 Re:

2014-10-11 16:09

#316: -  

 Kijk, dat is wat het is; elkaar ontmoeten op een voetbalveld; niet weten wie wie is; met elkaar aan de praat raken in een ongedwongen sfeer. Desnoods nog een pintje na de match, elkaar gedag zeggen "tot de volgende he?", dan pas is de mens een mens; ongeacht afkomst, professie, ideologie, of wat dan ook. Waarmee ik maar wil zeggen, dat iedere negatieve uitlating over dr. Janssen er een is die gebaseerd is op het simpele gegeven, dat in zijn beroepsuitoefening uitsluitend kwaliteit geldt en er geen plaats is voor persoonlijk gezever. Dat en dat alleen is bepalend of je zijn absoluutheid in werk en werkomgeving wilt of kunt tolereren. Mocht je dat wat hij kan en durft overtreffen, dan krijg je ook alle egards. 

Deze man is geen ego-tripper, maar een wetenschapper die zijn kennis in de praktijk brengt en aan zijn assistenten vraagt hem te volgen om een zo'n groot mogelijk positief resultaat te kunnen behalen. Dat is zijn streven en een ieder die zich niet kan vinden in dat streven, die krijgt dan te maken met het karakter van een sterke man in de medische wetenschap; qua kennis; kunnen en durf.

Met alle respect voor de verpleegkundigen die met Janssen hebben samengewerkt en negatief over hem oordelen vraag ik bescheiden, is het niet zo dat je persoonlijke attitude werd gevoed door de grote vraag: " heb ik niet ergens een steek laten vallen? Ben ik niet ergens tekort geschoten?"

Het is maar een vraag, gesteld in de wetenschap dat Janssen nu eenmaal hoge eisen stelt om een zo'n optimaal mogelijk resultaat te kunnen bereiken en dat is het doel waar iedere arts naar moet streven.

En als verpleegkundige, nogmaals met alle respect, verplicht je jezelf om in dat doel alle assistentie te verlenen die nodig is. Ook op een maandagmorgen na een zwaar weekend. Ik bedoel maar....steek je hand in eigen boezem en denk nog 'ns goed na.

goeie kennis van jullie

#318 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens

2014-10-11 18:04

#302: ex-collega - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens 

 Goed en wel opgevoed?

Ik denk dat jullie het begrip goed opgevoed niet begrijpen na een paar glazen en daar heeft dr Janssens geen behoefte aan omdat hij fris en monter wil zijn om zijn patienten van dienst te zijn.

Maar ja samen zijn jullie sterk maar allleen niets!

gast

#319 Re: Re: AAN MAARTEN

2014-10-11 18:20

#271: Ingrid - Re: AAN MAARTEN 

 misschien zouden jullie eens in de omgekeerde situatie moeten staan en door borstkanker of dergelijke zijn getroffen , ik denk dat jullie allemaal blij zouden zijn om door zo een verstandige dokter geholpen te worden.

misschien is wel veeleisend maar dat siert hem en daardoor heeft hij zoveel mensen gered 


Gast

#320 Re: wij steunen Alfred Janssen

2014-10-11 18:23


Gast

#321 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens

2014-10-12 06:16

#302: ex-collega - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens 

 Hopelijk zal Dr.Janssen" de menselijke waardigheid "die hij in zestien jaar van veel personen,

 patienten   collega 's   personeel ,heeft afgebouwd op zijn volgende werkgelegenheid weer 

 opbouwen.      

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-10-12 07:27


Dekeyser

#323

2014-10-12 20:01

Dr.Janssen heeft niet alleen mijn leven gered met enkele zeer geslaagde operaties, maar het tot op heden samen met Dr.Dhondt ook reeds met een goede 8 jaar verlengd. Daarom ben ik ze ook  allebei oneindig dankbaar. Dr Janssen is een zeer bekwame chirurg (zie de vele reacties) , correct, gedreven en hij zal U zeker niet aan het lijntje houden. Hij is iemand die er altijd is voor zijn patiënten zelfs op zondag. Blijkbaar geeft de Raad van bestuur minder om hen door honderden patiënten aan hun lot over te laten. Als het AZ.Damiaan zich aldus verder zal willen profileren als een volwaardig en perfect ziekenhuis dan kan het zich niet permiteren om zo een bekwame chirurg te ontslaan.

 

Dekeyser

 


Gast

#324 Re: Re: AAN MAARTEN

2014-10-13 06:31

#271: Ingrid - Re: AAN MAARTEN 

 Het taalgebruik van Maarten is veel beschaafder dan de talrijke scheldtirades die Dokter Janssen

 in het ziekenhuis weet op te voeren.

vica

#325 Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens

2014-10-13 23:38

#303: ex-collega Stefaan B. - Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens 

 En wij patienten weten goed welke ex-collega's in Damiaan werkte.