Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Gast

/ #542

2014-01-08 17:43

ik zal u vertellen ik heb een uitkereing van 873 euro een huur van 488 euro daarop krijg ik 212 e huursubsidie ik betaal 134 e ziekte kosten verz: + 360 e eigenbijdragen ik zal u vertellen ik ben doordat ik invalide ben al in de eerste twee maanden aan die 360 e maar kan dat niet betalen dus moet ik vragen om het in gedeeltes te betalen maar die gedeeltes hou ik in de maand niet over ik ben gedwongen om naar de voedsel bank te gaan dat vind ik niet leuk maar anders heb ik niet te eten ik heb meer uitgaven als inkomen ik ben aan het einde van mijn latijn elke avond als ik ga slapen hoop ik dat ik S"morgens niet meer wakker wordt ik heb van mijn levensdagen nooit kunnen denken dat dit in mijn nederland zou voorkomen maar helaas we zijn geen nederland meer alles wat we aan staats bedrijven hadden is verkocht aan het buitenland dus die trekken dankzij de regeringen van de laatste 30 jaar te danken ik kan er geen respect meer voor opbrengen het komt nog zover dat ik me moet gaan schamen om nederlander te zijn en dat gebeurt ook als mijn hoop niet snel uitkomt