Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Gast

/ #546

2014-01-08 17:49

Het is gewoonweg niet meer op te hoesten de hoge kosten van eigen bijdrage vind het maandbedrag al aan de hoge kant de laatste jaren. Nu komt er gewoonweg nog eens 360euro bij waar je dan wel een regeling in afbetaling mee kan treffen.Maar net als dit gedoe heb je er zoveel rekeningen bij geregen die elk jaar weer hoger uit vallen.
Wanneer stopt het nu eens met dit gepluk van de mensen. Het is nu echt zo dat de mensen gewoon de belastingteruggave en vakantiegeld en zelfs ja het is te gek voor woorden de kinderbijslag moeten gebruiken om rekeningen te betalen. Waar gaat dat heen met ons geld. Nou het gewoonweg niet beschrijven hoe wij hier in ons eigen land te kakken worden gezet.
Kut regering bahbah en nog eens bah en dan zeg ik het in heel fatsoenlijke taal .
Help ons land uit de verdoemenis verdorie zeg.
Altijd met de grote kop vooraan om een een wit voetje te halen in brussel en in al die andere klote 3de wereld landen erg genoeg hoor maar nu eerst wij weer en dan rest kom op zeg stelletje mafketels daar in Den Haag zij weten niet hoe het is om elk dubbeltje om te draaien maar beslissen wel voor ons.
Waar moeten wij nu nog het geld vandaan halen dan?
We mogen geen illegale dingen doen om aan geld te komen maar de staat wel door te stelen van ons.
Ik noem het systeem hier gewoon echt de legela maffia en dat is wat er van ons mooie Nederland is geworden.
Als ik de middelen had dan was ik echt verhuist met mijn gezin naar een ander land weet nog niet waar maar dat zoek ik dan wel uit.