stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk


Gast

/ #237

2016-02-10 08:56

Ik woon in UAE, hier is het ook 'Eigen volk eerst'. Help politieke vluchtelingen in hun land zolang we geen controle hebben op de situatie. Europa heeft geen sterk leiderschap en beschermt niet genoeg zijn eigen identiteit. Zolang er geen degelijk systeem is van visa's, fingerprints, kunnen we geen vluchtelingen zomaar binnen laten. Er zitten slechte mensen tussen de vluchtelingen, jihadi's. Waarom al die mannen binnenlaten? Help kinderen en vrouwen eerst! Laat ze een gedragscode tekenen, indien ze zich daar niet aan houden, moeten ze direct knn opgespoord worden en het land uitgezet worden. Waar zijn we mee bezig? Zijn onze regeringen naief of zit er meer achter? De media verzwijgen zo veel, waarom?? Heb zelf in Brussel gewoond en heb 10 incidenten met Marokkanen meegemaakt, waarbij het telkens op hetzelfde neerkomt: haatdragende aggressieve boeren die geen respect tonen voor westerse vrouwen. Ik woon in Dubai en kijk hier op een andere manier naar 'Islam'. Die 'barbaren' die wij zomaar binnenlaten in Europa, zijn bij hun 'moslimbroederes' in de golfstaten NIET welkom. Die weten wel waarom, die zijn wat slimmer dan onze regeringen. Kritiek op de oliestaten?? ik niet, die beschermen tenminste hun Eigen volk!! we kunnen veel van hen leren. Er is geen democratie, juist, maar ze hebben wel een sterke leider. Is de EU democratisch verkozen? Ik kan er mij toch niks van herinneren... en wat met het 'cordon sanitaire'? Dat kan de ondergang betekenen van onze zo geliefde democratie! Zeker tegen het jaar 2050, wanneer de 'Belgische moslims' in de meerderheid komen. by the way, bedankt Mr Verhofstadt om het stemrecht aan de vreemdelingen te geven...iets wat hier in de UAE NOOIT zal gebeuren. Zelfs de nationaliteit zullen we nooit of te nooit krijgen. Dat wordt allemaal goed beschermd, Eigen volk eerst...:) Het is de spuigaten aan het uitlopen. Ik ken al lang verhalen van groespverkrachtingen bvb van een student in Leuven door 9 Marokkanen enz. maar nu gebeurt het gewoon in het openbaar! Nu is mijn gevoeligste snaar geraakt...onze kinderen... Ik vind het tijd om mijn mond eens open te doen. Als het ook maar een verschil zou kunnen maken... Kinderen in Belgie worden afgeperst, bedreigd op onze scholen en niemand durft zijn mond open te doen uit schrik voor de crapuleuze ouders. Verhalen over groepsverkrachting in Noorwegen van een 3jarig jongetje, zet me aan het huilen! Verkrachting in Duitsland van een 10jarige jongen in een openbaar zwembad door een 20jarige asielzoeker. Ik ben in mijn hart een gematigd person, zeer rechtvaardig iemand. Maar is extreem rechts niet de enige partij die actie wilt nemen tegen deze gebeurtenissen? Waar blijft het sterke leiderschap van Europa?? Open your eyes!! Wake up!! Please.... bescherm onze kinderen!