Hinder Ellestraat

Beste,

Bij deze zouden wij graag een petitie starten tegen de hinder in de Ellestraat door het doorgaand verkeer. Er werden reeds borden geplaatst met een snelheidsbeperking van 40km/h maar dit haalt blijkbaar bitter weinig uit, want naar onze mening durft met hier wel passeren aan het dubbele van de toegestane snelheid.

Dit is zeer goed merkbaar al vanaf 5u 's morgens dus een goede nachtrust is ook al uitgesloten..

Het uitschakelen van de straatverlichting helpt hier natuurlijk ook niet bij.

Laatst werd er geparkeerd in de straat en was er bijna een aanrijding door een vrachtwagen die niet door had dat er aan de kant ging geparkeerd worden en die volgde zeer kort en veel te snel en dit werd gevolgd door een scheldtirade van de vrachtwagenchauffeur...

Concreet gaat dit over:

- Veiligheid van kinderen proberen te garanderen.

- Veiligheid van bewoners die vertrekken of aankomen want soms scheren de vrachtwagen gewoon langs de geparkeerde wagens.

- Ook veel mensen hebben huisdieren dus wat als eentje losbreekt in combinatie met de reeds beperkte ruimte die er namelijk is om het verkeer te laten passeren.

- Lawaaihinder

- Trillingen

- Schade aan woningen

Voorstel:

- Snelheidsbeperking voor alle verkeer

- Politiecontroles op de snelheid of eventuele flitscameras zouden een eventuele oplossing kunnen bieden.

- Fluisterasfalt aanbrengen

- Vaste parkeerplaatsen

Natuurlijk staan wij als bewoners open voor andere oplossingen ook maar hier moet dringend iets aan gedaan worden.

Zijn jullie het hiermee eens dan nodig ik jullie graag uit om deze petitie te ondertekenen in de hoop dat dit iets zal uitmaken.

De petitie kan ook online getekend worden op:

www.petities.com/hinder_ellestraat

Met vriendelijke groeten,

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Asia & Michael (Nr 99) alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: