Help, Red de Emblemse velden

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Ontwikkelingen "Help, Red de Emblemse Velden"

2023-06-28 22:56:23

Beste ondertekenaars van de petitie,

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw steun en betrokkenheid door het ondertekenen van onze petitie tegen de verkavelingsplannen van de velden aan de Handboogweg, Weidestraat en Ranstsebinnenweg. Uw stem draagt bij aan het behoud van de velden.

Met deze mailing willen wij u op de hoogte brengen van de recente ontwikkelingen met betrekking tot de petitie.

Wij zijn verheugd u te kunnen mededelen dat de petitie een aanzienlijke impact heeft gehad. Na het verspreiden van de petitie hebben wij een snelle en krachtige respons ontvangen, resulterend in 650 handtekeningen van mensen die zich verzetten tegen de verkaveling van de grond. Daarnaast zijn er talrijke sterke en ontroerende opmerkingen toegevoegd aan de petitie.

Wij hebben alle petities verzameld en gebundeld. Op maandagavond 26 juni zijn deze documenten overhandigd aan de eerste schepen van de gemeente Ranst. De gemeentesecretaris zal de petitiedocumenten archiveren.

Op verzoek van het actiecomité, gesteund door alle petitie-ondertekenaars, is het verzoek ingediend bij het schepen om de vrijgave voor verkaveling van de velden te herevalueren en in te trekken. Dit verzoek zal als agendapunt worden behandeld tijdens de gemeenteraadsvergadering.

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw steun en betrokkenheid bij deze petitie. Samen trachten wij een verschil te maken in het behoud van de Emblemse velden.

Om op de hoogte te blijven van de laatste updates, raden wij u aan om de Facebookpagina "Help, Red de Emblemse Velden" te volgen. Daar zullen wij nieuwe ontwikkelingen en informatie delen zodra deze beschikbaar is.

Met vriendelijke groet,

Help, Red de Emblemse velden

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.