AVROTROS: zend de songfestivalfinale niet uit!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Bedankt voor het ondertekenen van de petitie! Nieuwe petitie voor aftreden van EBU directie staat klaar

2024-05-12 08:32:44

IMG_68344.jpeg
Beste ondertekenaars van de petitie,

Helaas heeft het verzoek de uitzending niet door te laten gaan niet het doel bereikt. De verklaring van de AVROTROS hieromtrent is duidelijk en te begrijpen. Wel is duidelijk dat er genoeg mensen zijn die het oneens zijn met de beslissing van de EBU om de Nederlandse inzending te diskwalificeren, en de algehele onrust rond het Eurovisie Songfestival van dit jaar.

Om die reden heb ik een nieuwe petitie opgestart. De link hier voor mag niet in zijn geheel gedeeld worden via Petitie.com daarom hierbij een QR code om naar de juiste pagina te gaan:

IMG_6847.png
Of via deze shortlink:

Samen staan we sterk!

Met hartelijke groeten,

Jasper

DANK DANK! Vergeet niet je ondertekening te bevestigen!

2024-05-11 15:27:04

IMG_6834.jpeg

Jasper

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.