Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.
Gast |
#5101 Re: Re: Re: Re:2014-07-30 18:29Prachtig hoe je altijd weer meteen vervalt in plat gescheld. Niveau, hoor! Klasse! |
Gast |
#5102 Re: Re: Re: Re: Re: Valsheid in geschrifte2014-07-30 18:29Het gaat u niet lukken. U zoekt aandacht en ach zo af en toe een reactie op uw onzin is geen probleem hoor. :-) Ik zie wel liever dat u weg gaat en elders uw gal gaat spuien. Niemand neemt u serieus hier en dat kan toch niet de bedoeling zijn? #5100: - Re: Re: Re: Re: Valsheid in geschrifte
|
Gast |
#51032014-07-30 18:29"Opdat wij nooit vergeten" blijken voor sommige bestuurders slechts loze woorden. Die kijken liever de andere kant uit, dan dat ze problemen constateren, laat staan oplossen. |
Gast |
#5104 Nooit meer Jodenhaat!2014-07-30 18:30Israëlische voetballers worden belaagd tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Oostenrijk. In de voorsteden van Parijs en Brussel lopen protesten tegen Joden verschrikkelijk uit de hand. Ook in Nederland groeit de Jodenhaat. Het maakt één ding duidelijk, antisemitisme is levendiger dan ooit. Afgelopen week werd tijdens een Gaza-demonstratie in Den Haag opgeroepen om ‘alle Joden te doden’. Mensen liepen onherkenbaar rond. Een GeenStijl journaliste werd bijna gelyncht. En aan het einde van de demonstratie werd de Hitlergroet uitgebracht. Een week eerder liep eenzelfde protest ook uit de hand. Demonstranten liepen rond met vlaggen vol hakenkruizen. Zelfs een PVDA-politica deed aan deze demonstratie mee! De Haagse burgemeester Van Aartsen zwijgt. Hij en Nederland lijken de lessen van het verleden niet serieus te nemen.' |
Gast |
#5105 Re: Re: Re: Re: Re:2014-07-30 18:32Ik heb mijn tekst even terug gelezen, maar ik scheld nergens hoor Slimpie |
Gast |
#51062014-07-30 18:33Fra Mieke sloot haar petitie tegen de stemtelfraude bij de EU-verkiezingen met deze woorden: "Mensen kunnen tekenen met valse handtekeningen dat schiet dus niet op dan heeft petities24.com geen enkele betekenis." http://www.petities24.com/forum/post/2181550 Zij snapte het. |
Gast |
#5107 Mars door Schilderswijk tegen moslimradicalisme 10 augustus2014-07-30 18:33' Uit woede over recente uitingen van moslimradicalisme en anti-semitisme in de stad organiseert een groep Hagenaars een protestmars door de Schilderswijk. Hagenaar Patrick Schouten ergert zich al weken kapot. Aan mannen die in de stad openlijk hun steun betuigden aan de radicaal islamitische organisatie ISIS (tegenwoordig IS). Aan mannen die met bedekte gezichten wapperden met islamitische vlaggen, ongelovigen als 'de vijand' bestempelden en 'dood aan de Joden' riepen. Én Schouten stoort zich mateloos aan de in zijn ogen lakse houding van zowel politie als burgemeester. 'Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren,' zegt Schouten.' |
Gast |
#5108 Re:2014-07-30 18:34Fra Mieke is al heel lang dood LOL Gaat u maar weg hier. U levert geen enkele toegevoegde waarde. Niemand neemt u serieus. Triest voor u maar helaas waar.
Neemt u nog een biertje en ga naar bed :-) |
Gast |
#5109 Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-07-30 18:34Dus "Slimpie de Azijnzeiker" noem jij geen plat gescheld? Zeg ik: niveau, klasse. |
Gast |
#51102014-07-30 18:34Honden welkom Joden nooit. In Belgie. Stop de Jodenhaat en ISIS demonstraties! woensdag 23 jul 2014 De etalage van het café met de affiches tegen Joden [D.R.]"Les chiens sont autorisés, mais les Juifs jamais!" (texte en turc) - La Libre 23/07/2014 La devanture d'un café de Saint-Nicolas a fait beaucoup de bruit ce mercredi. Le conflit israélo-palestinien dépasse les frontières et arrive chez nous. Dans un café de Saint-Nicolas, en province de Liège, le message est clair: "L'entrée est autorisée aux chiens mais aux sionistes en aucune façon!". Sur la vitrine de l'établissement, un drapeau palestinien se trouve à côté d'un fanion israélien. Ce dernier est marqué d'une croix et un keffieh se trouve par dessus. Le message est en français, mais aussi en turc et possède une signification presque identique:"Dans ce commerce, les chiens sont autorisés mais les Juifs jamais!" (En turc, "Yahudi" veut dire "Juif") http://www.lalibre.be/actu/belgique/les-chiens-sont-autorises-mais-les-juifs-jamais-texte-en-turc-53cfaf8735702004f7d88424 Lees ook: '"No Jews allowed' sign removed from Belgian cafe following complaint" - JTA http://www.jta.org/2014/07/23/news-opinion/world/belgian-watchdog-complains-over-no-jews-allowed-cafe-sign |
Gast |
#5111 Re: Re: Re: Re: Re: Valsheid in geschrifte2014-07-30 18:34#5100: - Re: Re: Re: Re: Valsheid in geschrifte Heb je twijfels dat Nederlanders deze moordwensen steunen van de moslims? Adios! |
Gast |
#5112 Re: Re:2014-07-30 18:35Er hoeft mij maar één iemand serieus te nemen en die stem heb ik al gehoord. En nee, ik drink niet. |
Gast |
#5113 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valsheid in geschrifte2014-07-30 18:36#5111: - Re: Re: Re: Re: Re: Valsheid in geschrifte Nee, ik toon aan dat je denkt handtekeningen te moeten vervalsen om je gelijk te halen. |
Gast |
#5114 Meten met twee maten en de Joden Vogelvrij verklaren!2014-07-30 18:37Beste mensen teken deze petitie en stuur hem door, ook via twitter en facebook. Jodenhaat moet gestopt worden. Het gaat hier over onze toekomst en die van onze kinderen. In een land vol van haat kunnen we niet leven. In een land waar Jodenhaat wordt gefaciliteerd door een Burgemeester is het end zoek en glijden we af naar een zeer griezelige situatie. Het is een signaal naar aanleiding van haat demonstraties in Den Haag. Waar 'dood aan de Joden' werd geschreeuwd, waar de Hitlergroet werd gebracht, waar haatvlaggen werden gedragen (ISIS), waar hakenkruizen werden getoond ter provocatie en waar verslaggevers ernstig werden bedreigd. Het optreden van een Burgemeester die niet durft in te grijpen bij uiting van deze expliciete haat en agressie tegen Joden, agressie en intimidatie tegen verslaggevers en zich vervolgens achteraf ook nog verschuilt achter woordvoerders en het O.M. dient aangesproken te worden. Beter is het als hij zijn functie neerlegt. |
Gast |
#5116 Re:2014-07-30 18:39Dank voor uw uitleg over uw oma het is ons nu duidelijk. Uw driftige taak om een petitie proberen te demotiveren zit er wat mij betreft nu op! Mijn dank is zeer zeer zeer groot! Dank u nogmaals! En vooruit nogmaals, omdat u daar zo'n goed gevoel van krijgt. Voor de laatste keer dan dank u wel Hr Azijnzeiker. Ondertussen gaan wij nu door met belangrijkere dingen stop de haat tegen Joden en verbied ISIS demonstraties! |
Gast |
#5117 Re: Re:2014-07-30 18:40#5116: - Re: Ondertussen gaan wij nu door met belangrijkere dingen Zoals ondertekenaars voorliegen? Handtekeninglijsten vervalsen? Haatzaaien?
|
Ramon |
#5118 Re: Re: Re:2014-07-30 18:43Wat ben jij voor een gast joh? Dat je deze mensen zo loopt te stangen vanachter je pc. Laat die mensen met rust mafkees! |
ik |
#51192014-07-30 18:44Klokkenluiders als Snowden, Wilders, Manning, Fortuyn, van Gogh worden door de plucheplakkende bedrijfsstromannen gedemoniseerd. Trouwens wat meen u waarom moscoviz is aangepakt na het verdedigen van Wilders ? Wat zijn Nederlanders ? Schapen die ontroerd klappen als Snotterfrans in de VN een emotionele toespraak doet (en vervolgens alsnog voor lul gezet wordt in de praktijk). Schapen die langs de kant van de weg klappen als 100 begrafeniswagens langs rijden met de lichamen van vermoorde medelanders. Een mooi plaatje zorgvuldig geensceneerd door de overheid in samenwerking met de policor=media. Maar echte onafhankelijke mediavertegenwoordigers worden in de kou gezet als ze verslag willen doen van mistoestanden van demonstratie. .... Nederland is een kafkaiaanse bananenrepubliek geworden met aan het hoofd Bilderberg verdeel en heers marionetten die Nederland verkwanselen aan het grote geld en de bevolking als privatiserend in de grijpgrage klauwen drijft van het semi-overheidsinstellingen met aan het hoofd de bonusgraaiers. (verzekeringsbedrijven, woningcorporaties, gezonheidszorg, vervoerbedrijven, postbedrijven) Nederland heeft zich de afgelopen weken zelf ontmaskerd. Geen wonder dat de hyena's gemaskerd met isis vlaggen hier door de straten lopen en hun waanzinnige haat propageren. (zoals trouwens ook in de rest van Europa waar de overheid al privatiserend meer oog hebben voor de lobbuende bedrijfsvertegenwoordigers uit brussel dan voor haar eigen normaal werkende landgenoten. Politiek correct nederland (muv Wilders) ga u allemaal diep schamen. Ga maar allemaal voor de spiegel staan en kijk u zelf eens in de ogen en vraag u af. "ben ik een integer volksvertegenwoordiger of ben ik een handjeklap marktkoopman ?" ... Aartsen jij als eerste, jij bent momenteel de belichaming van alles wat mis is in Nederland. En als je klaar bent voor de spiegel dan donder in godsnaam op. En zonder wachtgeld aub. Daarna de rest. |
Gast |
#5121 Re: Re: Re: Re:2014-07-30 18:45Ik laat mensen alleen maar de waarheid zien, die jij zo graag verborgen wil houden. Waarom? Leg de mensen maar eens uit waarom jij hier met een dubbele agenda zit. |
Gast |
#5122 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valsheid in geschrifte2014-07-30 18:46#5113: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valsheid in geschrifte Wat zeur jij? Ik denk niet dat er handtekeningen worden vervalst, dat doe jij. Maar ik zeg dat dat Nederlanders massaal tegen de valse moslimuitingen zijn over jullie "dood aan de Joden". Daar zijn wij massaal tegen maar dat komt hier niet tot uiting, dat komt nog wel. Een goede avond gewenst verder. |
Gast |
#51232014-07-30 18:48Doorgeschoten democratie een land dat demonstraties toestaat waar mensen tegen democratie en vrijheid demonstreren en die oproepen tot moord en vernietiging van Joden. Dit is gewoon vreselijk. |
Gast |
#5124 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valsheid in geschrifte2014-07-30 18:49#5122: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Valsheid in geschrifte Ik denk het ook niet. Ik weet het en bewijs het. Wil je nog een lijstje van zichtbaar valse handtekeningen? Zodat je dat bewijsmateriaal ook weer kunt verwijderen voordat nog iemand het doorheeft? Waarom ontwijk je steeds de kernvraag? Dus toch iets te verbergen? Zeg het maar, IEDEREEN die hier getekend heeft, heeft er RECHT op om te weten wat jij hier werkelijk probeert te doen.
|
Gast |
#51252014-07-30 18:52In Frankrijk worden Joodse kinderen afgemaakt, in Brussel -het zogenaamde hart van Europa, museum bezoekers als beesten vermoord en in de straten van Nederland krijgen de antisemieten vrij spel van de politie en autoriteiten. Beangstigend. En types als van Aartsen die ontkennen dat er Jodenhaat is in zijn stad. |
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64486 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5184 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4754 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
482 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3526 Gemaakt: 2023-04-12
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1482 Gemaakt: 2024-10-23
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1004 Gemaakt: 2024-02-19
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
778 Gemaakt: 2024-11-07
Steun Poptempel De Kuip
1630 Gemaakt: 2024-10-12
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
99 Gemaakt: 2024-11-15
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
101 Gemaakt: 2024-11-09
Schoolplein IKC Klimboom
91 Gemaakt: 2024-11-14
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
82 Gemaakt: 2024-11-13
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
630 Gemaakt: 2024-09-14
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
456 Gemaakt: 2024-11-03
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
91 Gemaakt: 2024-10-29
Zwembad de Trans moet open blijven!
1052 Gemaakt: 2024-10-31
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
54 Gemaakt: 2024-11-10
Aftreden Burgemeester goeree-overflakkee
52 Gemaakt: 2024-11-16