SAMEN KUNNEN WE HET!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie SAMEN KUNNEN WE HET!.

Gast

#751 Re: Re: NSB

2016-01-29 18:41

#695: Tea - Re: NSB  

mijn opa draait zich om in zijn graf... Is hij gemarteld in het Oranjehotel (die zou ik even googlen) zodat jullie dit soort verbale diarree kunnen spuien?!? BAH!!En ik ben niet links, woon niet in Amsterdam noch aan de grachtengordel. Ik kom uit een liberaal/rechts nest en ik heb ook getekend. Al is het maar om een tegengeluid aan haatzaaiende en xenofobe reacties als de uwe te geven.

Gast

2016-01-29 20:37

Heel goed!

Gast

2016-01-29 22:04

Ieder mens in nood heeft het recht op een veilige plek om te wonen!

Gast

2016-01-29 22:05

Ieder mens in nood heeft recht op een veilige plek om te wonen!

Gast

2016-01-29 22:24

Ieder mens in nood heeft recht op een veilige plek om te wonen!

Gast

2016-01-30 04:06

Ik probeer me voor te stellen hoe het zou zijn als ik in dezelfde situatie zou zitten, dan hoopte ik ook dat iemand mij zou opvangen.

Gast

2016-01-30 10:47

Omdat ik van mijn medemensen houd en zelf zo erg weinig voor hen kan doen... alles wat helpt om het bestaan leefbaar te maken, daaraan wil ik meewerken voor zover het in mijn vermogen ligt.

Gast

2016-01-30 12:35

Prima actie. Ik sta er helemaal achter.

Gast

2016-01-30 18:35

De joop.nl garde wil weer eens niet verder dan hun neus kijken, het zijn geen 80% zijn jonge mannen die uit het veilige Turkije naar Europa komen voor de welvaart die hun hier belooft is ,de werkelijke waarheid zal zijn dat deze groepering de nieuwe onderlaag van onze maatschappij zal worden, de mensen horen te vechten voor hun land tegen daesh en assad, de mensen die deze petitie ondertekenen zijn de kinderen van de jaren 70 generatie die heeft gestreden voor meer rechten vrouwen homo's en andere groeperingen, nu staan ze vooraan om groeperingen binnen te halen die niks op hebben met deze vrijheden, denk maar niet dat een cursus gaat helpen tegen indoctrinatie van kinds afaan, meer islam betekent minder vrijheden voor andere groepering, Islam past zich niet aan heeft het nog nooit gedaan, de rest moet zich aanpassen aan islam, dat wil niet zeggen dat er geen moderne ruim denkende moslims zijn maar zij delven het onderspit tegen de fanatici het is nog nooit anders geweest in de geschiedenis,deze mensen moeten worden opgenomen door landen die gelijk staan aan hun cultuur,niet in het macht vrijgemaakte religie westen dan graaf je eigen graf , maar ik ben bang dat mensen die deze petitie teken dit toch niet zullen begrijpen gevolg van jaren lange propaganda staats media, wie betaalt die bepaalt, leer zelf weer na te denken 

Gast

2016-01-30 22:22

Als vrijwilliger ben ik betrokken bij vluchtelingen in Haarlem en ik denk dat het heel belangrijk is om een scherp tegengeluid te bieden tegen de negatieve berichtgeving rondom de vluchtelingen.

Gast

2016-01-30 23:35

Omdat ik helemaal beroerd wordt van ondemocratische schreeuwers die de rechtstaaat ondermijnen met hun intolerante en inhumanitaire uitingen, die mij doen denken aan de pré-hitleriaanse periode.
henk de hondt

#762 Re:

2016-01-30 23:43

#727: - Benieuwd wat je nog meer in de Koran hebt gelezen, iedereen komt maar met dit cliché aanwandelen. Mensen die verder zich nooit een seconde gewaagd hebben aan enige diepgaandere bestudering van welke religie dan ook! Met alleen het idee: ha,  met deze woorden kan ik bewijzen dat jullie allemaal stuk voor stuk niet deugen!

henk de hondt

#763 Re:

2016-01-30 23:49

#759: -  

O, behoren ongetrainde burgers te vechten tegen de absolute terreur van  Daesh? Wie bepaalt dat? Zeker een generatie waarvan zogenaamd de meerderheid in het verzet heeft gezeten. maar waarvan de waarheid luidt dat de meerderheid het in hun broek deed voor de Duitsers kan zich  beter zich van dit soort uitspraken  onthouden.

henk de hondt

#764 Re:

2016-01-30 23:53

#701: Piet Pissface -  

Echt een mensenvriend, ik hoor het al! En wat doen we met de Nederlandse uitkeringstrekkers? Die brengen toch ook geen geld in het laatje dus wat heb je eraan? Wil je die er dan ook niet bijhebben in die kampen van jou waar je iedereen in op wil sluiten?

henk de hondt

#765 Re: Re:

2016-01-30 23:59

#703: - Re:  

En als het nou eens geen vluchteling was maar een oude boer die zich vergrijpt aan een meisje of vrouw zoals bij Marianne Vaatstra?

Zou je dan ook hard roepen dat we alle oude boeren het land uit moeten gooien?

Gast

2016-01-31 04:49

Natuurlijk steun ikdit initiatief vanharte en met volle overtuiging!

Gast

2016-01-31 10:51

Order men's verdin teen veiling plek

Gast

2016-01-31 13:43

Omdat ik ervan overtuigd ben dat we het inderdaad SAMEN kunnen.

Gast

2016-01-31 15:27

Ik heb regelmatig contact met oud-asielzoekers, vluchtelingen en de wereld er om heen. Ik zie juist heel veel mooie zaken gebeuren. Dat is onderbelicht in de media. Daarom onderteken ik deze petitie.

Gast

2016-01-31 15:40

Mensen in nood moeten geholpen worden. Discriminatie ddor mensenzorgt ervoor dat er geen mensen in nood meer geholpen worden.
Samen kunnen we de stroom van negativiteit tov vluchtelingen doorbreken. Laten we allen zoals de initiator van deze petitie daar aan meehelpen.

Gast

2016-01-31 19:03

Er moet een tegen geluid komen tegen alle nrgativiteit.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-02-01 05:44

Gast

2016-02-01 13:14

Onze verantwoordelijkheid als mens is het mogelijk maken van een menswaardig bestaan voor hen die in hun menszijn dreigen te worden aangetast.
Elles Pleijter

Gast

2016-02-01 18:58

Omdat ik het vreselijk vind hoe een aantal Nederlanders reageert op de komst van vluchtelingen. Een tegengeluid is hard nodig
De kater
Gast

#775 Re: Re:

2016-02-01 20:40

#763: henk de hondt - Re:  

Waar zijn de vrouwen en kinderen henkie laat je die thuis zitten in oorlogs geweld,deze cultuur hoort hier niet thuis maar hoort opgevangen te worden in landen met de zelfde cultuur , deze mensen gaan nooit integreren want dat mag niet van hun sprookjesboek , met deze naïeve houding gaat dit land nog meer kapot dan dat het al is , wat is hier geïntegreerd wat hier in het verleden binnen gekomen is uit deze zelfde cultuur , las vandaag stukje over kinderen uit 3de 4de generatie immigranten uit de zelfde cultuur wat nu binnen komt waar kinderen al radicale ideeën hadden, kinderen van 8 9  jaar isis sympathieën minachting tegen kuffer gezag (leerkrachten politie enz.) komt dit misschien door de geïntegreerde ouders of de  vredelievende pro westerse imaans er is geen gematigde islam ,islam is islam en staat niet voor de westerse normen en waarden,  dit multiculti moeras is  allemaal de schuld van de wereldvreemde wegkijkers dit was 20 jaar geleden ook al het geval maar mocht niet benoemd worden want dan gaat het plaatje van de o zo mooi zelfbenoemde  multiculturele samenleving kapot ,hans janmaat was zijn tijd ver vooruit maar werd weggezet als een tweede hitler terwijl je die man terug hoort zeer gematigd was,er kwamen alleen verkeerde strontvliegen op hem af , schuld poletiek klimaat wat werd geschapen door de poletieke correcte elite, je wou niet met janmaat geassocieerd worden ik ook niet maar mijn ogen zijn door de jaren wel open gegaan, janmaat is een held die het durfde om tegen de stroom in te gaan had de poletiek maar meer naar deze man geluisterd of was het maar een beetje , er heeft nooit een multiculturele samenleving bestaan iedereen leeft in hokjes van zijn eigen cultuur met zijn eigen normen en waarden  dit is de waarheid, Europa  kan niet meer achtelijkheid aan als het niet schoon schip maakt stort het zich zelf in een burgeroorlog, niet dat ik dat hoop of wil , maar ieder weldenkend mens weet dat het niet door kan blijven gaan zoals het de afgelopen 30 jaar is gegaan, ben sober over de toekomst van Europa geef hier de wereldvreemde zelf niet nadenkende naïeveling de schuld van verraad , het vrijgevochten Europa van religie bestaat niet meer door het meest intolerante ideologie ter wereld alle ruimte te geven en maar te pamperen islam is een totaal plaatje wat 1 doel heeft domineren het blijft mij een raadsel hoe poletiek het in hun botte kop heeft gehaald om gif voor de geest te pamperen deze domheid krijg je niet meer terug in de fles,waren na oorlogse politici werkelijk zo onwetend of diend dit een hoger doel iedere politici kent het boek van winston churchill "rivers of war" waar churchill al waarschuwt dat de westerse beschaving gaat vallen door de het onderschatten van het fanatisme van de mohamedaan op de zelfde manier zoals het Romeinse rijk is gevallen door onwaakzaamheid  , goed gedaan naïeveling je voor ouders zullen trots op je zijn je kinderen zijn de lul en kunnen beter maar een toekomst zoeken in Amerika , geniet nog even van ons ooit zo mooie landje zolang het nog kan,slaap zacht gr. van een tokkie