Petitie Groen blauwe zone tussen Moordrecht en Westergouwe

Petitie Groen blauwe zone tussen Moordrecht en Westergouwe / Mededelingen / Oproep, donderdag 4 juli 17.00 , komt allen / Opmerkingen


Gast

#1

2024-07-03 10:09

Leo,
het heeft helaas niet zo mogen zijn. Geld gaat voor de natuur! Afspraken gelden niet. Er zijn 3 partijen en die zorgen voor een meerderheid zodat de wethouder zijn zin krijgt. Je was erbij en het was tenenkrommend. Komt allen dinsdag 9 juli 2024 en laat blijken dat je het er niet mee eens bent. Het vertrouwen in de politiek heeft wederom een deuk opgelopen.

Gast

#2

2024-07-03 10:44

Ik kan niet zover lopen en fietsen kan ik ook niet niet, dus enigszins beperkt. Maar als ik met de scootmobiel kan komen, ben ik er bij, Leo.
Willem de Jong

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2024-07-03 14:12



Gast

#4

2024-07-03 14:13

Dank voor de uitnodiging. Helaas heb ik morgen een afspraak staan waar ik niet onderuit kan. Ik kan mij echter een goed beeld vormen en indenken wat de consequenties zijn als deze plannen doorgaan.
Eric van Vught
Bezorgde bewoner westergouwe

#5

2024-07-04 07:22

Hallo,
Super dat er zoveel mensen tegen een mega feestlocatie zijn.Zelf vind ik het ook een slecht plan.
Het tijdstip van 17.00 uur vind ik nogal onhandig gekozen, mensen zijn aan het werk, kinderen halen, voorbereiden voor avondeten. Ik vrees dat hierdoor de opkomst heel laag zal zijn.
Ik hoop wel op een hoge opkomst en anders is deur aan deur misschien een optie met daarbij een goede uitleg en tekening.