Nee tegen het koningslied

Gast

/ #3153

2013-04-20 07:57

Beste Lex (want zo mogen we je natuurlijk gaan noemen!), zie dit lied als een waarschuwing! En niet zomaar een waarschuwing, deze komt van je moeder! Zij heeft dit lied laten componeren om te laten zien hoe het met Nederland gesteld is.

Een onsamenhangend lied vol taalfouten en kijk eens goed naar de mensen in de clip: hoe triest en ongelukkig zij kijken, was je dat al opgevallen? Dit symboliseert hoe de Nederlanders zich voelen.

En dan het verschrikkelijke stuk rap: Dit symboliseert een grote groep Nederlanders die zich onderdrukt, onbegrepen en niet meer thuis voelen. Dit zijn mensen die denken dat ze zich met een grote mond en veel lichamelijke uitdrukkingen kunnen bewijzen en zich meer voelen dan de overige mensen. De rap in het algemeen komt bij mij enorm agressief en gewelddadig over, precies hoe een bepaalde groep mensen zich voelt en let wel zij zullen geweld ook niet uit de weg gaan.

Mijn advies, beste Willem, ga met Maxima en de kids emigreren naar een warm land, bijvoorbeeld Afrika en ga daar je watermanagement uitvoeren, je hebt er vast nog wel een vakantiehuis.

Het is te laat voor Nederland en dat weet Trix ook. Alex, Laat het koningschap aan je voorbij gaan. Je moeder wil deze taak graag als ceremonieel kapitein op een zinkend schip tot haar dood uitvoeren. (En ik hoop echt dat dat nog heel lang mag zijn!)