Vetas vraagt: Red de honden Irios en Irina van de euthanasie.

Metal-mom!!!

/ #772 Re: Bedankt hoor (hypocriete) medewerker van Vetas!

2013-07-11 21:57

#1: - Ik schreef een reactie over het feit dat ik bang ben voor duitse herders: ik werd ooit plots aangevallen door zo'n hond. Ik heb daar daardoor 3 operaties moeten ondergaan (buik en mijn beide benen) en zit nu met lelijke littekens. Onder bepaalde omstandigheden werd mijn hondje ooit aangevallen door een Duitse Herder: Er waren 3 zware mannen nodig om die herder van mijn fokske af te halen. Mijn hondje hing daarna nog aan mekaar door 116 hechtingen..

Ik zei aanVetas dat ze van mij toch het vertrouwen kregen om die honden niet te laten euthanaseren en ze te kunnen heropvoeden... RAAR  MIJN REACTIE WERD VERWIJDERD!!!  Waarschijnlijk ook omdat ik vermelde dat de eigenares van die valse herder, haar hond meteen heeft laten euthanaseren door de politie. Het lieve menske nam die beslissing omdat ze nu pas besefte hoe gevaarlijk hij kon zijn voor haar 4 peuter-kleinkinderen.. Omdat mijn reactie verwijderd werd door Vetas, vertrouw ik die zaak helemaa niet. Waarschijnlijk gaat het hier om valse verklaringen van Vetas en draait het zoals altijd weer om misbruik van deze dieren te maken en ze te gebruiken om er zo veel mogelijk geld uit te slaan.. Ik ga nu nog de politie op de hoogte stellen van het misbruik dat Vetas maakt van sukkels van honden. Indien mijn berichten weer verdwijnen, zet ik mijn advocaat hierbij aan het werk!