STOP project Buytenland nu!

Gast

/ #795

2013-11-11 23:43

Al bijna 800 opmerkingen verder lees ik als trouwe volger van deze petitie (gelukkig) alleen maar reacties die voor het behoud van 'onze' polders zijn. Nu begin ik mij zo stilletjes aan af te vragen of er ook mensen zijn die het aandurven, immers iedereen is vrij om zijn of haar gedachtegoed te delen via deze weg, om een andere mening te ventileren dan een ieder van u reeds heeft gedaan. Kortom wat zegt dit nu over die mensen die schijnbaar voor deze plannen zijn, wie zijn dit nu? Tuurlijk, 'mensen' zoals een Kafka die uitvoerend bezig zijn kennen wij inmiddels wel maar waar blijft dan die rest? Wie zijn dit, en vooral wat zijn dit voor type mensen, eten die zoals eerder reeds gezegd nu al gebakken riet met muggenvlees of zijn dit veganisten die alleen bagger slorpen? Hoeveel procent vertegenwoordigen zij van de bevolking ( lees vooral in deze niet het woord -beroeps- bevolking aub!) of te wel, door wie of wat worden wij nu geregeerd, wie of wat krijgt nu de kans om in tegenstelling tot uw bemoedigende reacties dit proces reeds al vele jaren op een onmenselijke manier te treineren? Vergeet nl niet wat dit doet met de direct betrokkenen in dit gebied! Durft zo'n iemand nog met droge ogen straks tegen zijn of haar klein kinderen te zeggen, kijk eens, aan deze voedselschaarste heeft opa of oma nog meegewerkt, en trek nu je riempje maar wat strakker aan! U begrijpt wel beste lezer, er leven teveel vragen bij mij waarop ik een antwoord zou willen hebben en wat ik daarmee op schiet...ach nu alleen al een moment reeds van opluchting omdat ik dit van mij af heb kunnen schrijven en straks.... Ja, sorry mensen, maar dat gevoel heb ik, wordt een groot feest gevierd op de overwinning van het behoud van de polders en daarmee de wijsheid en inzicht die Hij (!) ons heeft gegeven om, terecht, te strijden tegen zulks kwaads wat hier de mensheid wordt aangedaan!