Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Gast

/ #1018

2014-03-21 03:30

wilders is met deze uitspraak kilometers over de lijn van wat en wat niet kan gegaan, elke vergelijking met de 2 wereld oorlog gaat in deze mank , maar een ding moeten wij niet vergeten in de 30 jaren van de vorige eeuw ,begon het ook met uitspraken als deze en ook daar werd tegen geprotesteerd ,de afloop weten wij allen, om ook maar de schijn van zo een afschuwelijke situatie te voorkomen word het nu tijd dat wilders zijn handwerk word gelegd, daarnaast speelt bij mij een grote rol dat ik vandaag mijn Marocaanse overburen hun kinderen niet buiten heb zien spelen , ik schaam mij om Nederlander te zijn zolang wilders dit soort kreten mag blijven slaken, ik ga morgen naar mij marocaanse overburen en ga ze indien nodig gerust stellen dat ze wat mij betref hier in lengte van dagen het recht hebben opgebouwd om hier als gezin te leven ,en als sp lid zal ik tot mijn laatste druppel bloed letterlijk en figuurlijk knokken om deze en andere mensen van buitenlandse afkomst te indien nodig te beschermen, wilders en consorten moet het duistere handwerk gelegd worden en nu voorgoed.