Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Gast

/ #1062

2014-03-21 07:02

Op 19 maart jl. ben ik erg gekwetst door Pvv leider Geert Wilders. Ik wist dat meneer wilders laag kon zinken, maar zo laag had ik het niet kunnen voorstellen. Het kwam zelfs bij mij hard aan. Er is een tijd geweest dat ik het acctepteerde en over me heen liet gaan. Maar nou is het genoeg geweest. Er moet een einde komen aan deze situatie. Zoals hij zelfs zegt in een andere contekst Genoeg is genoeg. Dit was de druppel die de emmer deed over lopen. Wij constateren dat veel uitspraken van de heer Wilders in strijd zijn met artikel 1 van de Grondwet. In dit artikel staat namelijk het gelijkheidsbeginsel en het discriminatieverbod geformuleerd. Het artikel geeft aan dat gelijke gevallen gelijk behandeld dienen te worden en dat discriminatie op grond van godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook niet is toegestaan. Dit geldt dus OOK voor Wilders. Er moet een einde komen aan deze situatie. Daarom vraag ik de Officier van Justitie om deze zaak op te pakken, en om de Heer G. Wilders te vervolgen.