Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Gast

/ #1775

2014-03-21 23:31

Eerst dacht ik, niet reageren zeker niet de moeite waard. Deze gedachte was zeer kort van aard, ik had mezelf direct gecorrigeerd en op scherp gezet. Zwijgen is instemmen en dat gaat vandaag de dag helaas niet meer gebeuren!

Hoe ga ik mijn kinderen, maar ook alle kinderen in Nederland uitleggen dat zij op straat wel eens anders bejegend zouden kunnen worden, omdat ze 'anders zijn '. Wat is überhaupt de definitie van anders zijn ? Wat een bizarre ontwikkelingen, maar het zegt tegelijk iets over ons Politiek Apparaat anno 2014.

Volgens mij heeft dhr. Wilders als mens het enorm zwaar gehad in zijn jeugd en is het tot op heden niet opgelost. Ik lees, hoor en zie een enorme Pijn en Emotie, enorm treurig.

Als coach/trainer zou ik graag iets willen betekenen in het helpen zoeken van een hele goede psycholoog en coach, zodat je na al die jaren de verwerking met jezelf en je ideeën kan aanpakken. It's about time.

Als mens en als moeder wil ik je bij deze graag mededelen dat ik vanmiddag een afspraak heb gemaakt op het politiebureau Doelwater, te Rotterdam. Ik ga aangifte doen, dit doe ik voor mijn kinderen en alle kinderen, mensen of groeperingen, die op welke manier dan ook opzij worden gezet. Fijne dag verder....