Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Robin

/ #2286 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-04-04 10:49

#2280: - Re: Re: Re: Re:

Ga jij het over de Nederlandse taal hebben? Kijk eens naar jezelf en dan ook naar je eigen tekst.

Hoe bedoel je dom.... Met je complottheorieën en wazige kijk op de werkelijkheid. Kijk (of luister) simpelweg eens eerst echt naar jezelf, je innerlijke ik, i.p.v. op anderen in te hakken. We zijn een land van "kotsen eerst" aan het worden.

Het "ik, ik, ik" van tegenwoordig is dan beeldspraak voor "eigen volk eerst"... of iets dergelijks, bah! Stap uit je cocon en kijk naar het mooie van verscheidenheid, niemand is hetzelfde en dus zijn we allemaal ongelijk-gelijk en vice versa. We leven met z'n allen op één wereldbol.

Vanzelfsprekend moeten criminelen, extreminsten e.d. aangepakt worden en is een opvoeding met (fatsoens)normen en waarden van wezenlijk belang! Ik ben daar helemaal voor. Dit staat echter los van je afkomst. Het gaat er om wie je bent.

Laten we dit samen doen.

Geeft elkaar de ruimte, lucht in plaats van mensen te verstikken.

PS de heer Wilders is ook een verstikte persoonlijkheid en zie wat er keer op keer gebeurt. Een kat in het nauw maakt rare sprongen en die moet je dus niet willen volgen.