Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

De boemerang

/ #2431 Re:

2014-05-28 11:24

#2429: den Hollander - 9] En wat het laatste stuk van je schrijven betreft, DAT is dus een oproep tot geweld en strafbaar voor de wet.

Misschien de moeite waard om erbij te schrijven over wie u het in Godsnaam heeft? Ik kan in de laatste paar pagina's geen enkele oproep tot geweld aantreffen, of het zou uw eigen stuk moeten zijn dat bol staat van mallotige onwaarheden, suggestieve nonsens en je reinste rascisme dat u meent te kunnen rechtvaardigen door non-argumenten, laat staan feiten.

Ik citeer graag mijn opmerking bij een andere petitie:

"Nu we het daar toch over hebben, het valt mij op, alleen al uit de laatste paar pagina's, dat er niet alleen verschrikkelijk slecht gelezen wordt door PVV-aanhangers, maar dat zij de ander bovendien volkomen uit de lucht gegrepen beweringen verwijten. Hoe komt dat? Waarom denkt u, PVV-aanhanger, een discussie te kunnen voeren door voortdurend alleen maar in een agressieve verdediging te kruipen en daarbij argumenten aan te dragen, die nergens op slaan en volkomen aan uw wee-gezogen duim ontspruiten? Dat geldt niet alleen voor deze petitie, maar elke ander petitie hier, die verband houdt met de PVV of geblondeerde Greet, alsook op elk willekeurig forum op het internet waar diezelfde PVV en/of geblondeerde Greet ter sprake komen.

Of is het omdat geblondeerde Greet zelf ook niet anders doet en de ander meteen het 'demoniseren' en 'bashen' van de PVV verwijt, als die kritiek heeft op de ongenuanceerde en discriminerende uitspraken van Greet. Het wordt allengs van humoristisch via ergerlijk tot meelijwekkend."

Graag roep ik nogmaals op om uzelf het recht op vrijheid van meningsvorming te gunnen. Het zal louterend werken en u komt beduidend minder dom over dan wanneer u de loze kreten en minstens even loze beloften van de Grote Leider kritiekloos blijft nablaten.