Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

bijna ex inwoner binnestad

/ #323 ik ga verhuizen

2014-07-01 09:44

De gemeente en haar ambtenaren hebben absolute macht over ons.

Het kan vele duizenden euro’s kosten om een onjuiste beslissing terug te draaien. Dat mag je allemaal zelf betalen en al je vrije tijd in stoppen om bij de rechter uit te leggen dat het echt wel een heel verkeerde beslissing was. De ambtenaar die de beslissing genomen heeft wast altijd zijn handen in onschuld (he Patrick van de SP). Bovendien heeft de gemeente onbeperkte bronnen (ons belastinggeld), dus ze kunnen eindeloos doorgaan. In het bijzonder de kleine zelfstandigen zijn vrij wild voor ambtelijke willekeur en machtswellust. We moeten tientallen vergunningen aanvragen en aan honderden regeltjes voldoen. Uiteraard moeten we daar eerst grof voor betalen.

En kijk nu eens. De gemeente/overheid wil zelf iets en er bestaan ineens helemaal geen regels meer. Laat staan fatsoensregels. Ik kap ermee. Dit is de druppel. Straks 's-avonds na een lange werkdag door de rotzooi moeten lopen / zonder laptop (want dat wordt te link) om thuis te komen en te luisteren naar de verhalen van mijn vrouw en kinderen dat ze overdag niet meer veilig over straat kunnen, zijn lastiggevallen, uitgescholden of beroofd ? Nee dankjewel.