Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Gast

/ #876

2014-07-27 11:54

Politieke kopstukken waaronder de heer van Aartsen hebben te lang weggekeken van de problemen die nu komen bovendrijven.Problemen veroorzaakt door allochtonen die geen enkele tolerantie hebben ten opzichte van andersdenkenden! Ik maak me grote zorgen over onze kinderen en de volgende generatie die door het lakse en laffe optreden van een aantal huidige politici geconfronteerd worden met een snel groeiende allochtone gemeenschap die dood en verderf scanderen aan hen die niet het gedachtegoed van de islam volgen, dat wil zeggen de selectieve uitleg van hun islam.
Het zou voor dit land een zegen zijn wanneer dit land bestuurd zou worden door personen die lef hebben, hun nek durven uitsteken en ruggengraat tonen tegen die groepen die ellende veroorzaken!
Een klein lichtpuntje hebben we de afgelopen week kunnen zien in het optreden van minister Timmermans en onze premier Rutten. Dit kan echter helaas niet van van Aartsen gezegd worden!
Het zou wenselijk zijn dat van Aartsen zo snel mogelijk het veld ruimt en plaats maakt voor een kandidaat die wel lef heeft en daadkrachtig en keihard optreed tegen een groep of gemeenschap waarvoor ik mij als Nederlander schaam!