Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Greetje

/ #959 Re: Re: Re: Politieke elite failliet

2014-07-27 14:53

#954: - Re: Re: Politieke elite failliet

Ik ga al, was niet van plan om te spammen, wilde gewoon mijn kant laten zien, waar overigens op één keer na niet inhoudelijk op gereageerd is geweest dan behalve insinuaties, beledigingen etc ongeveeer hetzelfde als wat protestanten in Den Haag deden. Pfff pot verwijt ketel dat ie zwart ziet.

Mijn argumenten hebben met democcratie te maken, het kiezen en de fouten van o.a. Van Aartsen, de onbekendheid van veel feiten door burgers ook hier en alles met de opkomst van ISIS, allang bekend en bewezen. Wat een gelul om te stellen dat het niets met deze petitie te maken heeft.

HOe verstoor ik de petitie als ik op een discussiepagina daaraan verbonden gewoon een ander licht laat zien dan de meesten hier? Ik blijf zelfs helemaal van de petitie af behalve dat ik gezegd heb dat ik Michiel als kennelijk een van de veroorzakers ervan gezegd heb meer betrokken te vinden dan veruit de meeste van ons volk.

Ik erken dat dit geen forum is, heb inderdaad meer dan voldoende mijn kant van de zaak rondgesproeid. Bedankt trouwens dat dat kennelijk nog net kan in ons vrije land, omdat ik ook problemen wil oplossen.

Omdat ik erken dat dit geen forum is, zie ik af van mijn standpunten nog verder te onderbouwen en/of op anderen daaromtrent te reageren.

Bedankt vor uw begrip. Hopelijk lossen we dit langzamerhand wespennest nog op. Moeten we wel feiten willen bezien, vragen stellen, niet slechts van onszelf aangaan en écht over verantwoordelijkheid kletsen en dus ook onze politiek controleren voor we ze wegtrappen als oud vuil, stimuleer je geen leiderschap mee.

En wat doe je met een wiel? Hooguit opnieuw uitvinden, lach er mij maar voor uit. De realiteit is simpel en allang bewezen. Nogmaasl succes medelanders, ik vidnt evengoed verschrikkelijk wat er in Den Haag gebeurd is en zeker ook dat Van Aartsen de wet niet gevolgd heeft. Helaas weet ik ook waarom, Van Aartsen heeft betrokken burgers nodig, want kan probleem zelf niet meer oplossen, onze hele politiek heeft betrokken burgers nodig.

En nu, 1 voor 12, proberen ze u consumentjes in de controlerende, meedenkende hoek te krijgen ipv slechts frustratie, in de hoop escalatie nog te kunnen voorkomen. Of dat helemaal juist is? Nee. Of het helemaal onjuist is? absoluut niet, heeft u uw politiek gecontroleerd of jankt u alleen als het fout gaat? Groetjes!