Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Gast

/ #6272 Re: De haat voor de Islam (en anderen) spat werkelijk van deze pagina’s af

2014-08-03 08:51

#6262: -

Ik kan niet voor de anderen spreken, wel voor mezelf: Ik HAAT DE ISLAM NIET. Ik haat de  muslims niet.
Ik neem de mensen in de demonstratie kwalijk omdata ze "alle joden naar het gas"hebben geroepen!

Als ze iets tegen Netanyahu hebben, of tegen het overheid in Israel, waarom moeten ze de dood roepen van mijn burgers? Wat heeft Jochem van Gelder mee te maken?

Toen USA Iraq binnenviel en de wapens nooit zijn gevonden, wie heeft in zijn hooft gehaald om "Dood aan ALLE amerikanen" te roepen (behalve de fundamentalisten in Iran en de middeloost, diegene die dansden toen ze van 9/11 hoorden)? Als iemand in Nederland dat had gedaan, denk je dat de samenleving dat wel goed had gevonden?

Waarom moeten we dat nu 'wel' goed vinden en niets doen?

Tegen die mongolen die riepen tot volkenmoord kunnen we, de burgers, niets doen. Wel hebben we het recht om te eisen dat de politicus die geen afstand heeft genomen opstapt, en dat doen we wel.

Ik heb niets tegen menheer van Aarts, maar hij heeft gefaalt in de verdediging van het rechtsstaat. Joden zijn inmiddels ook BURGERS VAN NEDERLAND, net als alle anderen, met dezelfde recht om een leven, om veiligheid, om een toekomst, om eer enz..

Als ik jou was, zou ik van mezelf schamen voor mij indifferentie