Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Gast

/ #7279 Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk

2014-08-13 09:43

Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk

RIJSWIJK (ANP) - Geert Wilders roept mensen op om op zaterdag 20 september mee te doen aan een demonstratie in de Schilderswijk in Den Haag. Hij liet dat woensdag weten naar aanleiding van berichtgeving in De Telegraaf.

Ah, de Poederpruik wil opeens meeprofiteren van het werk van anderen. Hoe sympathiek.

,,Ik vind dat heel veel mensen, liefst duizenden zouden moeten meelopen om te laten zien dat het om Nederlands grondgebied gaat en dat we geen shariawijk accepteren'', aldus de PVV-leider.
Afgelopen zondag hield de organisatie Pro Patria (voor het vaderland) een demonstratie tegen moslimextremisme. Ongeveer 200 mensen liepen mee met de 'mars van de vrijheid' door de Schilderswijk. De organisatoren vinden dat er te weinig wordt opgetreden tegen Nederlanders die de Islamitische Staat steunen.

ME

Er braken ongeregeldheden uit toen moslims bij een tegendemonstratie stenen naar de demonstranten gooiden. De ME greep in om een confrontatie tussen de twee groepen te voorkomen. Zes mensen werden opgepakt.
Pro Patria meldde dinsdag al dat ze de toestemming heeft gevraagd voor een tweede 'Mars voor de Vrijheid'. Mocht de gemeente daar geen toestemming voor geven, dan weet Wilders wel wat hij doet. ,,Desnoods loop ik er in m'n eentje met de Nederlandse vlag. Al zullen de mensen die mij beveiligen dat geen goed idee vinden'', aldus Wilders in De Telegraaf.

En de Poederpruik heeft alvast een excuus om zelf weer geen flikker te hoeven doen, want dat mag 'ie niet van z'n beveiliging.

Enkele reacties op dit bericht:

"hebben de bewoners Schilderswijk hem gevraagd? zo nee ophoepelen met die brallende politicus. hij wordt een vervelend gegeven in onze samenleving. iedere laffe slungel kan in de Schilderswijk op zo'n manier stennis maken. pak hem in en stuur hem naar Mekka met z'n gebral. het is te hopen dat tegen die tijd de mensen hem hardop op straat uitlachen."

"Wilders is weer aan het werk: de echte oorzaak van problemen niet aanpakken en hoe veroorzaak ik nog meer problemen."

"Wilders hoopt met zijn oproep op maar één ding en dat is dat het helemaal uit de hand loopt tussen de wijkbewoners en zijn rechts-extremistische kamaraden. Mochten er aan welke zijde dan ook slachtoffers vallen dan kleeft hun bloed bij voorbaat aan de handen van Geert Wilders."

"'k lees net een theorie dat ISIS misschien een komplot van zionisten is om de Islam zwart te maken. ze gaan over lijken. als dat zo is. 't zou, gezien de recente Gaza holocaust,goed kunnen dan hebben ze aan Wilders een goeie oproerkraaier als loopjongen in Nederland."

"Eerst oranje vlaggen naar de moslimwijken en vervolgens blauwe vlaggen naar de wilderswijken. Deze politicus pakt geen problemen aan maar maakt ze erger. Al tien jaar hetzelfde roepen zonder resultaat. Een slappe laffe politicus die de echte problemen niet benoemd en aanpakt. Meer dan 50% werklozen in de achterstandwijken en uitsluiten grote groepen jongeren is vragen naar problemen. Wilders is out en kan beter zijn koffer pakken naar java."

Nederland wordt eindelijk wakker.