Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Gast

/ #7671 Re: Re: Re: Re: Frankrijk in de ban van Jodenhaat en islamitisch extremisme

2014-08-16 17:26

#7670: - Re: Re: Re: Frankrijk in de ban van Jodenhaat en islamitisch extremisme  

Ik denk dat je me met een andere verwaart.

Ik andermans teksten plakken??? Zie je niet hoe slecht mijn Nederlands is?!? Mijnn tekst is heel goed erkenbaar aan hoe slecht mijin taalgebruik is. Ik schaam me zelf ook hiervan, maar probeer gewoon mijn best om ja...te communiceren. 

Soms moet ik meer woorden gebruiken omdat de juiste niet goed ken om precies te zeggen wat ik meen.

Mijn tekst is dus gegarandeerd allemaal origineel. Ik investeer dus wel tijd in het proberen je te beantwoorden/communiceren.

Ik heb je gehoord: de overheid staat niet stil, intussen bepalen de tuigen waar en of gedemonstreerd kan woorden, j. van aartsen is nog steeds daar,

de moslimgemeenschap doet ook wat en neemt afstand...ok, zo waarom lopen ze niet naar de tegendemonstratie toe? Als ze afstand hebben genomen, waarom zijn er 3 demonstratie geweest,en alledrie eveneens geweldadig, met eveneens dezelfde vlaggen en teksten, en met stenengooien? Konden de "goede"mensen niet tegen gaan demonstreren met z'n allen, en laten een handvol tuigen gewoon geisoleerd raken/

P.S. ik heb nooit een foto hierop geplaatst!