Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Gast

/ #7739 Re:

2014-08-17 12:51

#7711: -  En als iemand schrijft dat nog geen 10% van de ondertekenaars zeggen uit Den Haag te komen (of dat werkelijk zo is, is ook nog maar de vraag), dan draai je ook die opmerking weer naar iets heel anders toe. Mensen die hier tekenen, tekenen voor het ontslag van van Aartsen. Dat heeft helemaal niets te maken met deportatie, vergassing of Srebrenica, want aan geen van die drie is van Aartsen schuldig. Dat, menheer, heet draaien. Turn, turn, turn.

Je begrijpt best wel dat de deportatie en Srebrenica voorbeelden zijn van waarom soms de meste gruwelijke dingen gebeuren kunnen zonder dat de "burgers" niets zeggen. Het proces is heel makkelijk, gewoon zien en de andere kant op kijken, voila'.

Die was gewoon een antwoord naar jou vraag "hoe komt dat alleen duizend mensen uit den haag getekend hebben?

Weet je waarom? want de schildreswijk is zo ver van de goede buurten. Zoland mensen de andere kant kunnen kijken dan doen ze dat, en het is hun recht. Dit is trouwens democratie. Ik accepteer het, maar ik laat mijn vermogen van onderschijding van wat goed (niet dodelijk) en niet goed (wel dodelijk) is niet bepalen van wat de massa denkt. En u?