Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Gast

/ #8308 2003, de Jodenhaat was toen ook springlevend

2014-08-25 12:11

#8307: - Re:  

Marokko Community

'SabroenDjamiel
01-12-2003, 19:22
Ik sluit me volledig aan bij deze dames....Enne Amin zet jij nooit je t.v. aan ofzo?....De Joden zien de Moslims als vijanden en willen alles uit de kast te halen om de Moslims/Islam zwart te maken, of had jij da nog nie door?.....Nou een tip; zet eens wat vaker je t.v. aan en dan niet naar het NOS Journaal kijken, maar zet de Arabische zenders op en dan met name Aljazeera en zover ik weet is deze NOG NIET in handen van de Amerikanen en Joden.....En zo zul je er achterkomen hoe het komt dat velen broeders en zuster een hekel hebben aan de Joden....'
'
Screech_Bep
01-12-2003, 19:25
Joden zijn een ondankbaar en ongehoorzaam volk. Toen bekend werd in het Oude en Nieuwe Testament dat er een profeet gaat komen die Ahmed heet en deze afstamte van het arabische stam hebben zij even met de bijbel geknoeid!'

'titouania
01-12-2003, 21:15
salaamoe3laykoem, Ik vind dat we ff een ondescheid moeten makken tussen de Israelische/Amerikaanse Joden (de zonen van Jacob zie Koraan) en tussen de andere joden zoals de Nederlandse Franse en surinaamse Joden! Als je kezelf er dieper in verdiept merk je het verschil. De Joden die de meeste Moslims haten dat zijn dus de verschrikkelijke Israelische en Amerikaanse Joden; waarom heel simpel zij hebben weer hekel aan de Islaam en doen ons broeders en zusters op welke manier dan ook kwaad. En door al dat gedoe bij elkaar haten wij gewoon elkaar!!! Maarrrr weet over WELKE joden je praat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wa 3alaykoem salaam

inssaf20
01-12-2003, 21:27
op welke planeet heb jij de laatste jaren geleefd? sorry hoor maar zie jij dan niet hoe onze broeders en zusters elke dag door de joden worden vermoord , de oorlog in Irak, de zo onterechte oorlog wiens idee was het denk je jawel hoor van die onschuldige joden, ik kan zoveel andere situatie aanhalen maar ik ben er zeker van dat als je echt geinteresseerd ben in dit onderwerp je die zelf zult vinden. Amin misscien weet jij echt niets over deze zaken maar dan raad ik je aan om dringend eens naar al jazeera en dergelijke te kijken, ik garandeer je je komt wat te weten hoor.... hoop dat ik je niet heb beledigd ofzo was zeker niet mijn bedoeling maar raak erg gefrusteerd als het gaat over degene die ons keer op keer vernederen en onze geliefden afnemen

ttitouania
01-12-2003, 21:34
Maasha allah issaf20 ben het inderdaad met je eens................ ............er was een tijd dat ik helemaal geobssedeerd erover was er was geen dag dat ik aljazeera miste.........maar ja we kunnen wel toekijken en met de dag de haat erger voelen en zodra we een jood zien zo vuil mogelijk aankijken maar dat schiet ook niet echt op! Insha allah zal Allah swt ons Do3haa verhoren en onze moslim Broeders en Zusters helpen in heel de Wereld AMEEN De Yahoed en de Kafirs zullen er toch nooit onderuit komen
Glimlachje'