Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Gast

/ #8344 Re: Re: Re: Niet alleen in moslimlanden worden kinderen getraind in wapengebruik

2014-08-30 08:16

#8343: - Re: Re: Niet alleen in moslimlanden worden kinderen getraind in wapengebruik 

Citaat: Waarom blijven jullie mensen woorden in de mond leggen? Verdraai toch niet altijd alles.

Jullie, jullie, hoezo jullie? Ik reageer vanuit mijzelf, ik heb een eigen mening, ik vorm mijn mening door wat ik lees en laat mij door niemand een mening opdringen. Ik ben geen lid van een politieke partij, en ik ben niet religieus. Ik lees opinies en vorm daaruit mijn eigen mening.

En als je mij iets gaat suggereren, krijg je een suggestie terug:

Aap dat gepraat van bepaalde lieden die hier de zaak zieken over: plak zus, plak daar, plak zo, niet zo na. Zóó nihilistisch!

En wat betreft de wapens: Ja laat vooral de reden weg!! De essentie! Het verschil qua motivatie van extremistische moslims die hun kinderen met wapens leren omgaan, en Amerikanen die een kindergeweertje dat echt kan doden aanschaffen voor hun peuters, is dat de een een kind een wapen in de hand duwt om absoluut te doden en de ander omdat een wapen een symbool is van 'vrijheid'.

Daarom is wat jij doet leeg nabouwen van wat je op het nieuws hebt gehoord. je kletst alleen maar een nieuwslezer na en vormt daarna niet je eigen mening door toevoeging van andere aangekoppelde feiten.