Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Gast

/ #8412 Re:

2014-09-10 11:12

#8404: -

He'Anonymous, ik heb niets tegen je. Je bent gewoon huisje-boompje-en geen beestje goed ingeburgerd.

We hebben het hier over de mongolen die "dood aan de joden" op straat in Den Haag schreeuwen. Ze schreeuwn niet "dood aan de kinderen van "Anonymous", als ze dat hadded geschreeuwd, stond je eerst in lijn om te protesteren. Je protesteert al tegen sommigen die jou niet "accepteren", laat staan als iemand zou schreeuwen "dood aan de kinderen van anonymous".

Wel, beste anonymous, ik heb met mijn eigen horen horen schreeuwen "dood aan de joden", en daarom kan ik me niet geoorloven om STIL TE ZITTEN en dit voor mijn neus laten gebeuren, de joden nog een keer door mongolen laten vervolgen zonder niets te doen, alsof wat ze hebben doorstaan niet genoeg is!

En let op,ik ben geen jood. Dus, je hebt geen excuus om je niets aan te trekken over je medeburgers, man. Anonymous, stop met kijken alleen aan je eigen interessen, je buik vullen met alles wat democratie jou gunt en voor de rest van niets schelen. Wat ben je een lafaard!