handen af van de zwaan dierenbescherming

francisco

/ #441

2014-11-14 21:19

Hallo allemaal, allemaal goede reacties,  ja, de zwaan MAG wat mij betreft bij Marcel blijven, maar ik geloof dat de mensen van de dierenbescherming ook GOED werk leveren.

Ik denk dat het eerlijker zou zijn als mensen, wij dus, op zijn minst aanhoren wat hen beweegt tot deze foute beslissing.

Zo weet ik toevallig dat zwanen erg MONOGAAM zijn en een partner voor het leven kiezen en dus alleen overblijven als deze partner wegvalt, misschien is er in de ogen van de dierenbescherming een gegronde reden voor hun actie, een actie waar ik het net als jullie NIET mee eens ben.

Voor Marcel, ik geloof direct dat je het hart op de goede plek hebt, echter mogelijk twijfelt de dierenbescherming aan je kennis die nodig is om een zwaan goed te onderhouden, nu weet ik niet hou oud een zwaan kan worden maar eerlijk is eerlijk,misschien wordt je de aanwezigheid van een zwaan in jouw leefruimte een keer beu, en wat dan?

Ik suggereer niks, begrijp me niet verkeerd alsjeblieft, maar mogelijk is dat, of iets in die strekking voor de dierenbescherming een reden om zo te handelen.

Hoe dan ook wil ik je bedanken voor wat je deed en volgens de berichten nog doet, in mijn boekje ben je een geweldig mens!