Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

gast

/ #780 Uit de keuken van Vluchtelingenwerk

2014-11-25 10:14

Vluchtelingenwerk, het kleine zusje van het Coa, dat miljoenen aan belastinggeld verslind en ook vrolijk door u rechtstreeks wordt gesteund middels de postcodeloterij :-)

Van de webstite geen stijl:

"Ik heb een tijd voor vluchtelingenwerk gewerkt. Ben enorm afgeknapt. Als ze op het COA binnenkomen zijn ze in afwachting van een huis. Zodra dit toegewezen is komen ze bij vluchtelingenwerk binnen. Bijstand, zorgtoeslag,huurtoeslag,kindgebonden budget en bijzondere bijstand tussen de 3000/4000 euro voor inrichting wordt aangevraagd en toegewezen.Maar ze betalen vaak hun rekeningen niet,na zes maanden begint de ellende geen huur betaald, zorgpremie niet betaald en nog meer schulden gemaakt. Somaliers zijn totaal stoned en agressief.Ze willen geld , geld en nog eens geld. Ze spreken zelfs na 12 jaar nog geen woord Nederlands, niemand werkt.Heb je een probleem met je gebit dan wordt de tandarts betaald door de bijstand.En overal zijn potjes waar je dingen kunt krijgen. Stichtingen, kerken en verenigingen. Allemaal gratis. Ik kreeg alles voor mekaar van fietsen tot computers.
De directrice van vluchtelingen werk verdient meer dan 140.000 euro dan heb je nog een zooitje regiodirecteuren die waarschijnlijk een ton verdienen.Maar dit ook dankzij jullie, die meedoen met de postcodeloterij. Dat is de grootste subsidiegever na de Overheid.Was er na een paar maanden helemaal klaar mee."
-

Het stadium van tolerantie en verdraagzaamheid ten aanzien van de talloze uitheemse "culturen" in Nederland ben ik - en velen met mij - al lang gepasseerd. Het is nu tijd om aan de toekomst van dit land te denken, en die ziet er allesbehalve rooskleurig uit met de import van dit soort haatdragende handophouders.