Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Gast

/ #834 Re: het kan dus wel goed gaan

2014-12-07 18:31

#833: Omwonende - het kan dus wel goed gaan 

Hahaha droom lekker verder! De samenstelling wisselt voortdurend, dat het nu (nog) rustig is, (denk aan het koude winterweer en de eerste aarzelingen, men is nog niet gewend, ik hou mijn hart vast voor de zomer) wil niets zeggen over de toekomst, en daarnaast blijkt continu dat bestuur en COA zwaar onbetrouwbare partijen zijn. Waar denkt u dat die overgeplaatste oproerkraaiers terecht komen? Maar goed, u krijgt uw zin, er staan weer duizenden te dringen, volgend jaar alleen nog maar meer, dus u kunt er vast nog wel een paar op uw zolderkamertje kwijt. Of wellicht mijn gescheiden collega met drie kinderen die nu bij haar bejaarde ouders ingetrokken is? Of de ex- buurman die nu noodgedwongen in zijn auto woont, want huis door de meedogenloze banken aan opkopers verkocht? Zij kunnen vast ook bij u terecht, nu er geen woningen meer voor hen zijn. Ook de koepel lekker volproppen met asielzoekers, Brabants platteland volstouwen, huurwoningen direct door zetten. PVV gaat nog groot worden. Dat is spijtig maar volledig begrijpelijk.