Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

gast

/ #919 leuker kunnen we het niet maken, ook niet makkelijker

2015-01-08 13:59

Wij autochtonen (wat een rotwoord is dat toch; ik was vroeger gewoon ‘Nederlander!) dienen er alleen maar voor om belasting te betalen. En ons belastinggeld wordt nauwelijks voor ons gebruikt, maar hoofdzakelijk voor:

– de zielige neger in Afrika
– de ‘asielzoeker’ die hier geheel gratis leeft
– het ‘koningshuis’ dat zich in schaamteloze weelde baadt
– de riante salarissen van de EU-bobo’s!

Ik ben er helemaal moedeloos door geworden, ook omdat ik een ‘racist’, een ‘nazi’, een ‘egoïst´ die de armen op de wereld niet wil helpen word genoemd, en het wordt alleen maar erger, omdat er nog steeds vele parasieten worden geïmporteerd! Er komt geen eind aan de toestroom; hoe moeten wij de kosten voor deze ‘elitaire’ idioten in vredesnaam blijven ophoesten? En waarom worden we niet door de overheid beschermd tegen de import van besmettelijke ziektes, geweld en haat ?

Wat gevaarlijk dat de ‘gutmensch’, die absoluut een masochistische inslag moet hebben, nog steeds blaat dat wij niet moeten zeuren, omdat we het hier nog steeds veel te goed hebben, vergeleken met ‘andere landen’. Het is immers allemaal onze eigen schuld, omdat we op ‘veel te grote voet’ hebben geleefd en ‘onze onze voorouders in de koloniale tijd landen hebben bezet' .