Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

gast

/ #971 Ondertussen in engeland

2015-02-11 09:55

GB: Slachtoffers van islamitische verkrachtingsbendes werden “opgeofferd”, zodat Labour de stemmen van de moslims niet zou verliezen

Als Groot-Brittannië nog een gezonde samenleving zou zijn, dan zou het iedere politicus van Labour of welke andere partij dan ook, die afwist van deze islamitische verkrachtingsbendes en dit verzweeg uit angst om stemmen van moslims kwijt te raken, verboden moeten worden om ooit nog een politieke functie uit te oefenen, en zou er een serieus onderzoek plaatsvinden of er wel of niet sprake was van verraad. Maar Groot-Brittannië is net als Nederland geen gezonde samenleving meer.

“Slachtoffers van seksbendes werden ´opgeofferd´ om te voorkomen dat Labour kiezers uit de Aziatische gemeenschap zou kwijtraken”, werd er geclaimd.

Een vrouw zei dat een onderzoek naar het Rotherham-schandaal het gevecht om stemmen over het hoofd zag. Bekend staand als Jessica, zei ze dat lokale politici “de waarheid begroeven aangezien dit hen zelf goed gelegen kwam.”

Ze zei: “Ik heb de hele tijd al beweerd dat dit over twee zaken ging – geld en macht. Meisjes zoals ik werden opgeofferd, omdat niemand wilde dat het bekend zou worden, aangezien ze wisten dat wanneer er met de vinger naar hen zou worden gewezen hen dit stemmen zou kosten en omdat ze vonden dat wij waardeloos waren.”

Advocaat Dave Greenwood, die 38 slachtoffers vertegenwoordigt, voegde er aan toe: “Er was een echelon mensen die elkaar dekten. Maar ik denk dat hier nog een ´X-factor´ meespeelde. Het is duidelijk dat er een gevoel bestond betreffende de noodzaak om de Aziatische stem te behouden om zodoende de meerderheid van Labour in de stad te handhaven.”

Vorige week had een onderzoekscommissie van de regering o.l.v. Louise Casey “een cultuur van pesten, politieke correctheid, incompetentie en camouflage” aan de kaak gesteld.

Zodra de nieuwe Afrikaanse instroom weer o gang komt, ook binnenkort in Breda