MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)

Gast

/ #519

2015-03-17 10:16

Mijn vrouw is jeugd gehandicapt, heeft toch ruim 20 jaar gewerkt totdat zij, door artsen, verboden werd om nog te werken. Na een 20 tal epileptische aanvallen waarbij zij halfzijdig verlamd is geweest en een slecht kortetermijn geheugen aan heeft over gehouden, ze weet de dag niet = ma-di-wo etc. data en afspraken moeten allemaal genoteerd worden anders weet ze het niet. Zij is van multitasking terug naar singletasking gegaan. 1 karwij kan ze onthouden, tenzij dit complex wordt, een tweede kan er alleen bij als het 1e karwij wordt vergeten. Zij heeft een wajong uitkering met pgb voor dagelijkse ondersteuning. De PGB is ze nagenoeg kwijt vanwege bezuinigingen en het tegen gaan van misbruik. Haar uitkering is sinds 2013 met 10% gekort wegens inhouding van de ZVW ook dit gaat zonder blikken of blozen, krijg maar eens een salaris verhoging van 10% (afgezien van het bank management dan) niemand krijgt dit maar een achteruitgang is geen probleem.
We nemen steeds meer afscheid van een Nederlandse verzorging staat welke eerst door onze ouders is opgebouwd om de schulden van de rijken te betalen. PS ik heb namelijk geen recessie veroorzaakt maar moet deze wel verhelpen met mijn belasting geld. Schande aan hen die voor ons, de Nederlandse burgers, dit moeten besturen!

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...