MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)

Gast

/ #571

2015-03-29 15:46

Omdat ik ook vind dat het systeem anders moet, in Canada kan je gewoon naar tandarts, ziekehuis, alles zit in belastingen, Cuba een arm land heeft een van de beste zorg in de wereld, ook omdat ik vind dat nederland USA aan het nabootsen is, arm, armer is de slogan, verder aktie tegen de toenemende macht van de grote bedrijven, en het overgeven van die macht door de regeringen omdat deze bedrijven gewoon zeggen, niet mee eens dan gaan we, mensen in armoede achterlatend, ik ben voor een standaard inkomen voor iedereen werk of niet, dit maakt werk meer deelbaar omdat door innovatie er steeds minder personeel nodig is, pas nog op tv in zembla of ander programma.

Ik heb vertrouwen in de SP van roemer, deze mensen moeten meer gesteund worden, die zijn de laatste verkiezingen door deze rijken helemaal afgebroken weet je nog door de media wel te verstaan, werk zat dus..

In engeland krijgt een arts gewoon basisloon, en hoeft nooit om te kijken naar papierwerk en zo, zijn loon is echt zeer veel lager dan hier maar zijn wel meer tevreden omdat ze juist zichzelf kunnen wijden aan zorg en niet papierwerk, eerlijk gezegt is kapitalisme ook verouderd, we hebben uitdagingen voor ons maar dit kan niet samen verrijking van een minderheid, handjevol mensen die driekwart van de wereld hebben en nog niet tevreden zijn, eigenlijk allemaal van onze centen.

Dus kom Robin Hoods, weg met dat Pluche.

vrg ijpelaar

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...