STOP ZZP SCHILDERSPENSIOEN

Glaszetter

/ #120 A&O service

2015-04-07 17:24

ZZp Nederland heeft zich sterk gemaakt voor een vrijwillig pensioen en een variabele inleg voor zzpers. Deze regel is in januari 2015 in gegaan. voor wie dan? zeker voor die gene die al geen verplichte deelname hebben. ik zit nog steeds vast aan dat zooitje van het A&O service.het gedrag van deze maffiaclub is al niet te versmaden. als je te laat bent met betalen krijg je gelijk een brief met als hoofdtekst ,betreft: uw betalingsgedrag. ik vraag er toch niet om ,om verplicht te moeten deelnemen ? deze verplichte deelname stamt af uit de jaren 50.Ook kreeg ik een keer een brief waar in stond ,dat als ik iemand weet die ook in de zelfde branche werkt maar niet deel neemt aan het pensioenfonds ik dat moest doorgeven aan het A&O service. belachelijk gewoon ,staat toch geen NSBER op m,n voorhoofd.

En waarom dan niet alle zzpers in iedere branche? er zijn een hele gros zzpers die nooit pensioen betaald hebben,daarom snap ik niet dat er onderscheid in gemaakt wordt. is net zoiets van :jij moet belasting betalen en jij hoeft dat niet.