Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Schaamrood

/ #1086 Re: Bed, bad & brood voor illegalen

2015-04-23 11:34

#1082: gast - Bed, bad & brood voor illegalen 

Geachte lezer,

Bij deze zou ik graag willen referen aan het gezonde verstand, politiek gestuntel en het recht daargelaten.

Of je het nu eens bent of niet met een bed bad en brood regeling, de feiten zijn volgens mij als volgt. Uitgerpocedeerde mensen kunnen niet altijd uitgezet worden. Hiermee stuur je ze dus eigenlijk de straat op. Wat zou u doen als u een uitgeprocedureerde was en zonder cent op zak op straat komt te staan en dan dient u te overleven. Dit werkt crimineel gedrag in de hand. Met de nieuwste regeling worden internationale  afspraken met betrekking tot mensen rechten onderuit gehaald en is dus in strijd met de afspraken.

In dit alles weegt het menselijk aspect het zwaarst. delen van de wereld hebben het slecht. wij hebben het relatief goed. De mens is geneigd te denken, als het bij een ander fout gaat dan zal men daar zelf wel schuld aan hebben. Misvatting ten top. Elke gelovige zou stil moeten staan bij de wensen van hun god (goden) volgens mij is het universeel in het geloof dat men elkaar in voorspoed en tegen spoed moet bij staan. Laten wij ons met zijn allen wat meer gedragen naar het voorbeeld van Jezus en Mohammed, Budha en of anderen, je hoeft niet te geloven om toch naar deze normen en waarden te kunnen leven. 

Persoonlijk vind ik dat de discussie die nu plaats vind omtrent BBB zinloos en het toont aan dat we steeds onmenselijker beginnen te worden met de VVD als voortrekker.

Kijk niet naar elkaar maar kijk naar jezelf en doe goed waar het kan.

Met vriendelijke groet,

een zeer bezorgde wereld burger die een potentieel utopische wereld onderuit ziet gaan. (dit is mijn eigen perceptie, omdat de geschiedenis leert dat dit iets is van alle tijden.