Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

gast

/ #1093 # 1087

2015-04-24 07:05

Oooh, dus zo werkt dat in uw gedachte. Je leeft ergens anders. Niet in een oorlogszone , maar in een relatief veilig land. Het gaat niet zoals je wilt. Je krijgt naar jouw zin niet snel genoeg een paspport of je wilt gewoon meer geld, meer luxe. Vervolgens verkoop je je huis (!) en trek je verder. Je waagt een oversteek die bijzonder risicol vol is. Je zet alles op alles om in een gespreid bedje te komen. Eenmaal aangekomen is je geld op. Maar, dat is niet erg, want met een verblijfsvergunning krijg je een huis, inrichting, uitkering, gratis zorg (let wel, de grootste kostenpost van de 26.000 per jaar die een asielzoeker kost is nb de 6000 !!! zorgkosten, waar een gemiddelde nederlander niet eens in de buurt komt), gratis telefoon, gratis kleding.......en dan, dan komt de linkse kerk en die zegt, AAAH, maar u bent zielig. U heeft recht op een baan, huis, etc. ZELFS ALS UITGEPROCEERD BENT !

Als ik een volledig ingericht paleis in de VS zou krijgen, een eigen vliegtuig en een uitkering van een miljoen USD per jaar, dan ga ik ook met mijn laatste geld een riscicovolle oversteek maken. Maakt niet uit als het op is. Als ik aankom ben ik de rest van mijn leven verzekerd van een goed leven. 

Dit heeft absoluut niets meer te maken met een vluchtelingenverdag uit 1938 of oorlogssituaties zoals we die kenden. Er wordt op grote schaal misbruik gemaakt van het systeem. Dit is niet anders dan de bulgarenfraude met sociale uitkeringen. Het begint vanuit het goede en eindigt met massaal misbruik.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden !