Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

gast

/ #1097 Door de EU veerdienst gaan nog veel meer mensen verdrinken

2015-04-24 09:23

De EU gaat extra boten inzetten om het probleem met de immigranten uit Noord-Afrika in de boten ‘op te lossen.’

Daardoor zullen alleen nog maar meer mensen verdrinken.

Inmiddels begrijpen we meer over de strategie van de mensensmokkelaars. Neem nu de kapitein van het schip met de asieleisers uit LybiëZo’n 850 zouden er omkomen, deels omdat de luiken van de laadruimte gesloten waren. Deze kapitein, de Tunesiër Mohammed Ali Malek, belde naar de Italiaanse kustwacht om te zeggen dat hij eraan kwam. De Italiaanse kustwacht reageerde daarop door het dichtstbijzijnde vrachtschip, de King Jacob op het kennelijk ‘in nood zijnde’ immigrantenschip te sturen. Of het schip ook werkelijk in nood was, kon niet worden vastgesteld, maar dit is nu eenmaal een plicht op zee. Toen de King Jacob het immigrantenschip was genaderd, ramde de kapitein ervan met opzet zijn ‘redders.’ Met als gevolg dat het immigrantenschip kapseisde. Toen was het dus zeker in nood.

 What happened when the King Jacob, nearly 500 feet long, approached the multitiered migrant vessel early on Sunday morning is not precisely clear. But an account provided Tuesday by prosecutors in Sicily, based on interviews with survivors, said the captain of the migrant ship, seeing the approaching King Jacob, made “wrong maneuvers” and collided with it. The migrants then crowded to one side of their boat after the collision, causing it to capsize.

Op foto’s was te zien dat hij achteraf stond te lachen. Missie geslaagd.

Dat is een keihard, maar voor de hand liggende systeem. Zorg dat de EU ‘redders’ in de buurt zijn. Zorg er vervolgens voor dat mensen massaal verdrinken, want hierdoor  zullen er nog meer EU schepen in de buurt komen om mee te werken aan de actie van de mensensmokkelaars.

Helaas blijkt dit dan ook daadwerkelijk het systeem te zijn, zo valt te lezen in dit artikel in The Telegraph. Ze zijn inmiddels zo zeker van de EU hulp, dat ze niet meer zoveel  brandstof aan boord nemen. De EU veerdienst doet de rest van de route:

“My understanding is that the facilitators are often phoning up the Italian authorities in advance and saying that boats are on their way,” said Mr Leese, who now works as a consultant on border and immigration issues. “They are not putting as much fuel in the boats as they usually do because they expect them to be picked up.”

Hoe meer verdrinkingsdoden, hoe groter de heilige verontwaardiging van de Gutmenschen in Brussel en bij de Westerse media, des te intensiever de EU veerdienst zal worden, des de meer verdrinkingsdoden enzovoort enzovoort. Net als bij de zogenaamde ontwikkelingshulp wordt het probleem zo alleen maar vergroot.

De EU is de hoofdschuldige aangemoedigd door figuren als Tinneke en Anja die denken dat ze goed doen, maar ondertussen blind zijn voor alle realiteit.