POLITIE-CAO 2015

Martin Koers

/ #546

2015-04-26 08:26

Op 1-9-2015 heb ik 45 dienstjaren. Over het algemeen heb ik deze jaren met heel veel plezier gewerkt. Op dat moment werk ik nog met veel plezier samen met de collega's, maar ik heb totaal geen gevoel meer bij de organisatie. Groot, groter, grootst. In mijn beleving gaat dit niet goed komen, maar de politiek heeft hier voor gekozen. De robuuste basisteams betekent in mijn ogen een grote verschraling van de politiezorg op het platteland. Dit staat nog allemaal los van de beloning, die volgens mij in evenwicht is met de door de politie geleverde en te leveren prestaties. De ministers en korpsleiding staan als eersten vooraan als er iets over "goede" resultaten worden gemeld. Maar bij elke CAO onderhandelingen van de laatste jaren moet een goed CAO resultaat voor de helsdeuren worden weggehaald. Dit vind ik dus schandaling. Ook dit keer weerw hetzelfde liedje. We hebben al vier jaar geen loonsverhoging gehad. Daar is door ons geen woord over gesproken. Crisistijd. Maar nu moet de politiek (de minister) zonder morren over de brug komen. Toon nu dan ook eens daadkracht.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...