Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Toevallige passant

/ #1247 Re: Klaas Dijkhoff is op deze wijze medeplichtig aan mensensmokkel!

2015-07-28 08:59

#1244: - Klaas Dijkhoff is op deze wijze medeplichtig aan mensensmokkel! 

Het wordt nog mooier. Is het U niet opgevallen dat er de laatste tijd wel heel veel allochtonen bij Ikea rondlopen. Iedere asielzoeker met tijdelijke verblijfsvergunning wordt inderdaad gehuisvest, per gemeente wordt er een verschillend budget voor inrichting gefourneerd, dit varieert tussen 3000-7000 euro per gezin. In veel gevallen loopt iemand van Vluchtelingenwerk tijdens dit proces van beheer en aankoop van spullen mee. Vluchtelingenwerk wijst iedere binnenkomer op alle rechten die zij hebben. Vaak rechten waar de " native " Nederlander nog niet eens van op hoogte is. Zoals belastingteruggaaf zelfs bij uitkering bijvoorbeeld. Verder is niet bekend dat vele migranten een individueel " educatie rugzakje" een soort pgb meekrijgen waar ze zelf cursussen/mbo/Hbo/ uni van mogen betalen. Dat bedrag kan oplopen tot 20.000 per persoon. Leuk voor al die gezinnen die het zonder studiefinanciering mogen doen. Als migranten echt zouden weten wat er verder nog mogelijk is, ik houd mijn hart vast. Ik voorspel dat de bevolking door immigratie en gezinshereniging binnen nu en 5 jaar met ca. 300.000-400.000 groeit. Dat kan dit land in alle opzichten niet meer aan en zal de maatschappij zodanig ontwrichten dat draagvlak voor echte vluchtelingen niet meer voorhanden is. Waar dit toe gaat leiden kunnen jullie zelf wel invullen.