Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

gast

/ #1271 Re: VVD (BREDA) Draaikonten

2015-09-04 07:58

#1270: gast - VVD (BREDA) Draaikonten 

Ben benieuwd hoe de vvd-fractie er nu naar kijkt. Vriendje Klaas zit in Den Haag, dus zou me niets verbazen als VVD-farctie in Breda nu gewoon PvDA wensdenk model van stal haalt en met de foto van een verdonken kindje in de hand gaan orakelen over de vele brandhaarden in de wereld.

Echte vluchtelingen zijn welkom, maar niemand kan ons uitleggen waarom Syriers niet stoppen in bijvoorbeeld Turkije (groot Islamitisch land), maar 1000-den kilometers verder willen 'vluchten' (NB met aanzienlijk gevaren en vele dollars armer) via grondgebied van heel veel EU-lidstaten om in Nederland of Duitsland te komen. En niemand vindt het raar dat Eritriers de weg naar Nederland hebben gevonden, allemaal jonge kerels zijn die dienst weigeren, dat er al zeker 10 jaar geen oorlog is geweest in die regio, en toch allemaal worden erkend als 'vluchteling '. Uit verschillende programma's van afgelopen tijd blijkt dat ze een huis willen, een baan, en 'hun studie af willen maken'. Inderdaad allemaal prioriteiten als je echt op de vlucht bent. Allemaal dromers, oppertunisten, vaak zelfs met valse (Syrische) paspoorten. Wat een (asiel) circus zeg.

En u en ik ? Wij moeten gewoon onze mond houden en belasting betalen. Ik heb gekeken of wij zelf weg kunnen, maar landen als Australie, US, Zwitserland kom je gewoon niet in....Ook al spreek je de taal, heb je een goede opleiding en nog wat eigen geld.