Zeg nee tegen azc Brunssum

Anonymous

/ #179 Re: Re: Re:

2015-09-30 08:51

#178: ik lees kranten - Re: Re:  

Dan lees je de verkeerde kranten of je leest de goede kranten verkeerd, want het blijft domme praat.

Het Nederlandse volk staat immers nog steeds op één, of wil je beweren dat plots alle voorzieningen voor Nederlanders zijn opgeheven ten faveure van de vluchtelingen? Nee, dus domme praat.

Op welke wijze wordt de "veiligheid van de burgers" op het spel gezet? Weet jij al wie er zal gaan komen? Weet jij al wat die gaan doen? Als ik de opstootjes die plaatsvinden in AZC's (ja, waar veel mensen samen zijn op een kluitje gebeurt altijd wel wat, kijk maar in de kroegen ieder weekend) afzet tegen de ciminaliteit die de drugswereld met zich meebrengt en dus ook iedere willekeurige coffeeshop omringt, dan weet ik wel wie ik zou deporteren naar "verweggiestan". Is dus ook domme praat.

"Alle vluchtelingen hierheen halen een uitnodiging is voor een 3e wereldoorlog". Ten eerste: niet "alle vluchtelingen" worden hierheen gehaald. Ten tweede: hoe zou dat een "uitnodiging zijn voor een 3de wereldoorlog"? Die mensen vluchten juist voor een oorlog. Het is zeer onwaarschijnlijk dat juist zij een nog grotere hier gaan beginnen. Waarom altijd die belachelijke overdrijving? Domme praat, dus.

Vlcuhtelingen die niet op de vlucht zijn geslagen. Wat zijn het dan? Toeristen, die net even iets anders wilden, omdat hun huis er niet meer stond en de meeste familie toch al gedood was of anders was gaan camperen op een vluchtelingenkamp in Libanon? En die toeristen dachten dus: "Laten we voor de aardigheid eens naar Nederland gaan, we horen altijd zulke positieve verhalen over moslimhaat en islamofobie, kopvoddentax en tuigdorpen, daar moet iets te doen zijn". Die hebben daarop hun boeltje gepakt en een joyride op een gammel bootje met goudgeld betaald om hier even door jullie met de nek te worden aangekeken. Of zijn het allemaal "gelukszoekers", die hun leven riskeren voor de o zo riante Nederlandse uitkering? Als die uitkering, die zij niet eens krijgen, want als vluchteling hebben zij voorlopig nog geen verblijfstatus, toch zo geweldig is, wat zeuren en klagen jullie dan? Domme praat, dus.

En als jij nu al belooft dat die mensen niet met rust gelaten gaan worden, dan is dat een openlijke bedreiging en zou je je verhaaltje niet hier, maar voor de rechter moeten doen.

Ja, bij herlezen kan ik nog steeds geen andere conclusie trekken dan "zelden zoveel domme praat op een hoop gehoord".