Zeg nee tegen azc Brunssum

patriot

/ #906 Re: Re: Re: Re:

2015-11-13 08:50

#819: - Re: Re: Re:  

 "Zolang jij jezelf niet informeert en de waarheid gaat spreken"

Dus informeren is bij jou dus klakkeloos aannemen wat jij gelooft en ziet als waarheid ???

Om vervolgens jou gedachtegoed te moeten accepteren als waarheid ?? Volg je een cursus "Dictator in 3 dagen" ofzo..

Ben je echt zo dom / geestlijk beperkt of gedraag je je alleen zo ??

Ja iedereen weet wie de voedselbanken runt etc.

Maar zouden er dan in een land als dit dan voedselbanken nodig zijn als alles zo liep als het zou moeten in een modern land als het onze ???

Mijn moeder is nog uit de generatie (1936) die dit land na de oorlog opbouwde en nooit klaagde over het feit dat ze sinds haar 13e moest gaan werken. Om vervolgens nu ze 79 is met een kwakkelende gezondheid, bij iedere hulp vraag te horen krijgt " nee sorry, is geen geld voor...... nee, sorry dat gaat niet we hebben de mogelijkheden niet.

Zoals haar zijn er duizenden in dit land die moeten toe zien, hoe ze mogen wegkwijnen door bezuinigingen, om vervolgens het journaal te kijken en te horen hoeveel de opvang van deze mensen kost en hoeveel op hun generatie weer bezuinig wordt..

Vorige week zei ze zelf nog " Ik begrijp deze wereld niet meer en zou nog liever dood zijn!" maarja das normaal he....

Het antwoord is NEE, maar we gooien liever miljarden weg aan een Europa waar niemand op zat te wachten (met uitzondering van een kleine groep elitaire mensen) en aan vreemden waar de meesten van ons ook niet om vragen.

Zou eens graag willen weten hoeveel zij van onze mensen hebben opgevangen en verzorgd,toen die verdreven werden van huis en haard. ownee wacht ff wij vingen onze eigen mensen op door ze naar een veilig gebied is ons EIGEN Land te brengen.

Doe ons eens een plezier, reis af naar 1 van hun landen, ga je zo opstellen zoals zij hier doen bijv. vraag voor gratis geld, vraag om je eigen geloof te mogen aanbidden en eis een gratis woonplek en kijk eens wat gebeurt...

ps. gelukkig leven we (nog) in een vrij land waar ik mag denken en geloven wat ik wil en jou bullshit/propaganda echt niet als waarheid hoef aan te nemen....

Maarja dat is het probleem voor bepaalde mensen die dwingen liever hun waarheden bij anderen op ;)

 

ps. :  http://redirect.nl/cl0v