Zeg nee tegen azc Brunssum

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

/ #2696 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-12-06 20:53

Maar het waren geen terroristen

 

Twee auto’s in de fik. Vanwege een informatiebijeenkomst over vluchtelingenopvang. Tja. Want daar mag de brave burger haar zegje doen. Wat niet zal gebeuren. Want daar zal de brave burger de bek worden gesnoerd door xenofobe tokkies. Schreeuwers die met plezier de ramen bij je ingooien als je ook maar durft te hinten naar een positieve inbreng. Die je mooie dochters een bezoekje komen brengen.

Informatiebijeenkomst me hoela. Het wordt een bijeenkomst voor xenofoben, tuig, gajes, rapalje en hooligans. Weldenkende mensen blijven weg. Bij voorbaat. Om op hun mooie dochters te passen. En het tuig voelt zich sterk. Want neonazi Constant Kusters heeft de bende van de NVU (Nederlandse Volks-Unie), tokkies, tuig, en mede-neonazi’s, nieuw elan gegeven.

Kusters mocht namelijk ‘shinen’ bij bij Jeroen Pauw. Zijn zegje doen. Zijn gezicht laten zien. Reken maar dat er geschreeuwd werd bij het xenofobe tuig toen ze Kusters op de buis zagen, reken maar dat er: ‘Daar moet een piemel in!’, werd geschreeuwd.

Twee auto’s in de fik. In de nacht van maandag op dinsdag. Nadat Kusters vol in beeld was bij Pauw. Hebben de daders Kusters bij Pauw gezien en moed gevat? Ik weet het niet. Maar het zou me niets verbazen.

Maar het waren geen terroristen.