Zeg nee tegen azc Brunssum

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

/ #2699 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-12-06 20:56

Door het slijk gehaald

Gisteravond liepen mensen met fakkels door de straten van Steenbergen. Schreeuwden en overstemden mensen in Steenbergen de weldenkende Steenberger. Om, naar verluidt, tegen een op te richten azc in de buurt te protesteren. Ik vraag me af wat voor mensen dat zijn die Steenbergen door het slijk halen. Die de vluchtelingen willen tegenhouden. Die Steenbergen verkrachten namens ‘de bezorgde burger.’

Natuurlijk is die vraag retorisch, want u begrijpt dat het gewoon xenofobisch tuig is, in voor een rel en, als het even kan, een knokpartij tegen de brave inwoners van Steenbergen die niets te maken willen hebben met xenofobisch tuig. U mag nu roepen dat Steenbergen zich moet schamen, maar ik kan u verzekeren, dat doet Steenbergen al.

Nederland moet zich schamen dat dit soort taferelen mogelijk zijn. Het eens zo tolerante Nederland heeft zijn reputatie verkwanseld aan xenofobie, racisme, opportunisme en lafheid. Ik voel me als een naald die door een kras in een plaat in de groef is blijven steken. Iedere dag hetzelfde verhaal. En iedere dag wordt het met de mantel der liefde bedekt.

Netanyahu haat Palestijnen erger dan de nazi’s die de Joden poogden uit te roeien dat het een lieve lust was. Daarom besloot de man te verklaren dat een Palestijnse moefti Hitler op dat idee heeft gebracht. De betreffende moefti was inderdaad fout destijds, maar  het was toch echt Hitler met zijn trawanten die hier verantwoordelijk voor waren. Het was werkelijk gênant hoe Netanyahu de geschiedenis van de Shoah vervalste om de door hem gehate Palestijnen door het slijk te kunnen halen.

Merkel moest zelfs ingrijpen en verklaren dat het toch echt Duitsland was die verantwoordelijk was voor al dat leed destijds.

En u kunt nu wel roepen dat Israël zich moet schamen maar dat doet de weldenkende inwoner van Israël allang. Dat doen weldenkende Joden allang. Helaas wordt Israël vertegenwoordigd door een regering waar haat de boventoon voert. Haat die zo ver gaat dat zij zelfs bereid is de verschrikkelijke geschiedenis van ‘Die Endlösung’ te vervalsen.