Zeg nee tegen azc Brunssum

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

/ #2704 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-12-06 21:03

De tirades van Geert Wilders

Als weldenkende Nederlander kunt u uw schouders ophalen over de tirades van Geert Wilders in de Tweede Kamer, want u weet wel beter, maar er is een categorie mensen die zich aangesproken en aangemoedigd voelt door zijn uitspraken, zoals racisten, xenofoben, islamofoben, tuig dat het prettig vindt dreigbrieven te schrijven aan eenieder die Geert durft tegen te spreken, tuig dat voor de lol iemand die er ‘anders’ uitziet in elkaar ramt en tuig dat de zaak op stelten zet door vuurwerkbommen naar een azc vol vluchtelingen te gooien.

Geert gaat onverdroten voort met zijn tirades, maakt u zich geen zorgen. Hij gaat gewoon door met folderen tegen azc’s en het mobiliseren van knokploegen. Omdat zijn zieke geest dat leuk vindt. Om de boel op stelten te zetten. Geert weet hoe hij tuig en angstig volk moet mobiliseren. Zijn tirades zijn niet gericht aan u en mij. Hij weet heus wel dat dat hij een broodje aap verkoopt.

Er gaan ongelukken gebeuren kan ik u verzekeren, ongelukken door geweld, niet van islamieten, niet van vluchtelingen, niet van… Het geweld zal komen van roomblanke bezorgde burgers die zich aangesproken voelen door de tirades van Geert Wilders.

Hoewel mijn gezonde verstand aangeeft dat ik het wel zou moeten doen, ga ik geen vergelijkingen trekken met dingen die in het verleden zijn gebeurd. Dat laat ik aan de lezer over.

En nu ga ik de hond uitlaten.