Stop overlast door prostitutie Zuidbuurt Gent

Gast

/ #13

2015-12-10 16:54

Een oud Gents spreekwoord: veel beloven en weinig geven doet d zotten in vreugde leven. Ik woon hier sinds mijn jeugd en het is schandalig ho deze buurt is verloederd. Het is een doorn in ieders oog; zowel van bewoners als mensen die hier werken als toeristen. Iedereen vermijdt deze buurt behalve het gespuis blijft maar komen omdat ze vrij spel blijven krijgen van onze "fantastische burgemeester". Deze buurt is erg gevaarlijk geworden, ik durf als vrouw niet meer allen buiten komen na 11u. Naast dit wordt onze straat gebruikt als sluikstortplaats: dagelijks liggen hier massa's glazen flessen, blikken, onderbroeken, kousen, condooms, onreglementaire vuilbakzakken etc. Alsof dit niet erg genoeg is wordt de straat gebruikt als openbaar toilet (groot en klein toilet). Het is helemaal niet appetijtelijk als je S morgen de stront van je gevel moet beginnen kuisen. Ik heb herhaaldelijk, met foto's erbij klacht ingediend tegen derden hiervoor, zonder resultaat. Waarom zouden ze zich inhouden als deze lamheid van een stadsbestuur gehanteerd blijft. Ik heb kinderen en kleinkinderen die hier ook deftig op bezoek willen komen en die niet geconfronteerd willen worden buitenlands uitschot die zonder blikken of blozen drugs zitten te prepareren voor je deur om te verkopen. Ze lachen nog even in je gezicht .......en dan nog gezwegen van het lawaai waarbij je soms ligt te daveren in je bed als er een auto onder je raam staat met oorverdovende muziek. T w Ordt dringend tijd dat E niet alleen gehoord worden maar dat er ook daden bij je beloftes komen meneer de burgemeester.